گیلان، زیباکنار
0133416
شهرک ویلایی مروارید آرش

شهرک ویلایی مروارید آرش

شهرک ویلایی مروارید آرش در منطقه‌ای جنگلی با چشم‌اندازی زیبا قرار گرفته است. این شهرک، انتخاب بسیار مناسبی برای خریدارانی است که به‌دنبال یک فضای جمع‌وجور و دنج در محیطی آرام می‌گردند.

مشخصات شهرک ویلایی مروارید آرش

این شهرک در زمینی به مساحت ۶۱۴۰ متر مربع احداث شده و شامل ۲۰ واحد ویلایی است که در یک تیپ طراحی و ساخته شده‌اند. مساحت هر ویلای شهرک مروارید به‌طور میانگین ۲۷۰ متر است. زیربنای این واحدهای عالی، ۱۰۵  مترمربع را دربر گرفته است.

طراحی فضای عمومی و خصوصی

فضای عمومی و خصوصی در ویلاهای شهرک مروارید ماهرانه طراحی و از هم تفکیک شده است. از این جهت، پلان معماری کاملی را پیش روی چشم هر بیننده‌ای قرار می‌دهد.

امکانات ویلاها

این فضا دارای دو مسترخواب خوش‌ساخت است که هر کدام سرویس جداگانه‌ای دارند. همچنین یک سالن ۳۵ بزرگ متری با نورگیری مطبوع، این ترکیب را به‌زیبایی کامل می‌کند.
با توجه به سلیقه‌های گوناگون، این سالن در کنار آشپزخانه‌ای مدرن تعبیه شده است. در چنین فضایی شما به‌عنوان صاحبخانه، امکان چیدمان‌های متنوعی را در طول سال خواهید داشت.

این ویلاها به شکل هندسی منتظم طراحی شده که با وجود برخورداری از سقف سفالی، نظم ،زیبایی و استحکام را همزمان به بیننده منتقل می‌کنند. وجود دیواره‌های دوجداره با دو لایه عایق‌بندی رطوبتی از ویژگی‌های ممتاز دیگری است که این دانه‌های مروارید در بخش مهندسی سازه خود دارند.

اگر به‌دنبال خرید ویلا شمال هستید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

 

برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×