گیلان، زیباکنار
0133416
آرش مال منطقه آزاد انزلی

آرش مال منطقه آزاد انزلی

آرش مال منطقه آزاد انزلی عنوان یک مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی است. این مجموعه، با مساحت ۲۲ هزار متر مربع زیربنا، دارای ۱۵۰ واحد تجاری و اداری، سالن‌های فرهنگی و ورزشی متعدد در شش طبقه با امکانات به‌روز است.

جزییات پروژه آرش مال منطقه آزاد انزلی

مراکز مختلف خرید در یکی از بهترین نقاط منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی مکان‌گزینی شده است. این پروژه را می‌توان پیشروترین پروژه با کاربری تجاری در محدوده منطقه آزاد دانست.

سرعت بی‌نظیر متکی به فناوری روز

سرعت پیشرفت ساخت این مجتمع چندمنظوره در محدوده اجرای آن بی‌سابقه است. تکنولوژی به‌روز و استفاده از دانش مهندسی پیشرفته در شرکت انبوه‌سازان آرش، امکان اجرایی‌شدن فرآیند پیچیده ساخت فونداسیون ساختمان را با سرعت و کیفیتی بی‌نظیر میسر شده است.

پردیس سینمایی شمال کشور

از دیگر جاذبه‌های منحصربه‌فرد در نظر گرفته شده در این مجتمع، ساخت بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور در آن است. این پردیس دارای یک سالن سینمای فوق‌حرفه‌ای با ظرفیت 800 نفر و سه سالن VIP خواهد بود.

طراحی منحصربه‌فرد این مجتمع و دقت ویژه در تخصیص و تقسیم کاربری‌ها در طبقات مختلف لحاظ شده است. این مهم باعث شده در ارزش‌گذاری تجاری و خلق عملکرد فضایی، عدالت فضایی تا حد قابل توجه لحاظ گردد.

این موضوع از حیث دید بصری نیز در طراحی محوطه‌ها در نظر گرفته شده است. بدین‌صورت، نمای عمومی واحدهای تجاری به‌طرز خاصی از نقاط مختلف دارای دید هستند. این مجتمع، با در نظر گرفتن امکانات، ظرفیت‌ها و ویژگی‌های موجود و آتی آن، یکی از فرصت‌های منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی برای سرمایه‌گذاری در شمال کشور و منطقه آزاد انزلی به‌شمار می‌آید.

توضیحات پروژه

پردیس سینمایی آرش مال

پردیس سینمایی آرش مال، بزرگترین پردیس سینمایی در شمال کشور می باشد که با استانداردهای بین المللی سالنهای سینما طراحی و در حال ساخت می باشد؛ این پردیس سینمایی دارای یک سالن اصلی با ظرفیت 800 نفر و سه سالن فرعی VIP است.

واحدهای تجاری و اداری

آرش مال با دارا بودن ۱۳۱ واحد تجاری و اداری یکی از بزرگترین مراکز تجاری در شمال کشور به شمار می آید. در مکان گزینی سایر کاربری ها در این مجتمع به نحویی اقدام شده است که عدالت فضایی رعایت شود و فضاهای تجاری از ارزش نسبتا هم سطحی برخوردار باشند.

کافی شاپها و کاربری های سبک

یکی فضاهای اصلی کاربردی در این محیط باز مجتمع استقرار فضاهای تجاری سبک است، در تعریف کاربری این فضاها نهایت دقت به عمل آمده است تا هیچگونه تداخلی با کاربری های اصلی واحدهای تجاری و اداری نداشته باشند.

باشگاه و فضاهای ورزشی

از دیگر فضاهای در نظر گرفته شده در مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی آرش مال خرده فضاهای ورزشی با امکانات بین المللی و با کیفیت است.

ریز فضاهای تفریحی و گردشگری

ماهیت فضایی آرش مال و نقطه تفاوت آن با سایر مجتمع تجاری در شمال کشور توجه ویژه به کارکرد و عملکرد فضایی است؛ از این روست که ریز فضاهای تفریحی و گردشگری متنوعی در این مجتمع در نظر گرفته شده است.

فضاهای خدماتی و پشتیبانی

مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی «آرش مال» با در نظر داشتن نیازهای ممکن و ویژه سرمایه گذاران، کارآفرینان، فعالین تجاری و مراجعه کنندگان توجه ویژه ای به ایجاد فضاهای پشتیبانی و خدماتی را برای ایشان داشته است؛ هدف این مجتمع در طراحی الگویی انسان محور بوده است به نحویی که تمام نیازهای ممکن با الگویی لوکس، خاص و به یاد ماندنی پاسخ داده شود.

آشنایی با بارگذاری کاربری ها و خدمات در طبقات مختلف مجتمع تجاری «آرش مال»

مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی «آرش مال» در فضایی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع، و در ۶ طبقه شامل؛ یک طبقه زیرزمین، سه طبقه تجاری و دو طبقه تفریحی و فرهنگی طراحی شده و با کیفیت ساختی کم نظیر با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های ساخت در حال اجراست و تاکنون با وجود محدودیتهای شدیدی که به فضای حاکم بر اقتصاد ملی در سالهای اخیر تحمیل گردیده ؛ نه تنها با خللی در پروسه های اجرایی مواجه نشده بلکه روند بهتر از برنامه ریزی های اجرایی را تجربه نموده است. در ادامه برای آشنایی بهتر با ویژگی های این مجتمع به تفکیک هر طبقه کاربری ها و ویژگی های مرتبط با آن آورده شده است.

طبقه زیر زمین

طبقه زیرزمین مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی «آرش مال» با بهره گیری از جدیدترین و کارآمدترین تکنولوژی ها در زمینه مهار آبهای زیرزمینی به نوعی با کیفیت ترین و در عین حال سریع ترین پروژه در رفع مسائل مرتبط با این پدیده در منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی بوده است. در این طبقه ۸۲ پارکینگ عمومی و ۸ پارکینگ ویژه معلولان تعبیه شده و بخش اعظمی از تاسیسات کلیدی این مجتمع در این طبقه بارگذاری گردیده است. در این طبقه دو ورودی و خروجی سواره به مجتمع و سه دسترسی پیاده محافظت شده استاندارد از پارکینگ به طبقات مجتمع در نظر گرفته شده است. رعایت استانداردهای طراحی و ایجاد دالانهای دسترسی مناسب سواره از ویژگی های خاص در نظر گرفته شده در طراحی این طبقه می باشد.

طبقه اول

این طبقه دارای ۳۵ واحد تجاری و اداری است که از چیدمان و مساحتهای متنوعی برخوردار می باشد؛ نوع مکان گزینی واحدهای تجاری و اداری به نحویی است که ضمن رعایت عدالت در دسترسی ها و کیفیت منظر الگوی ویژه را به نمایش می گذارد. در این طبقه (مانند سایر طبقات فوقانی) بالکنی ویژه در نظر گرفته شده است که دیدی خاص را به فضای عمومی مجتمع در سایر طبقات فراهم آورده است. در این طبقه نیز تنوع دسترسی ها ابزارهای مختلفی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. بارگذاری فضاها در این طبقه به نحویی است که بازشوندگی هایی خاص فضایی، کلیه مراجعه کنندگان به این طبقه را با ریزفضاهایی دعوت کننده مواجه می کند و هدف از این نگرش در طراحی، ایجاد ارزش یکسان برای کلیه تجاری در مجتمع می باشد.

طبقه دوم

نگاه ویژه طراحانه در طبقه دوم مجتمع منجر به ایجاد ۳۶ واحد تجاری و اداری منحصر به فرد شده است که با خلاقیتی خاص ، دید ویژه ای از کلیت مجتمع و طبقات مختلف در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد؛ کیفیت طراحی در این طبقه به نحویی است که خلق فضایی لوکس، دارای دسترسی برابر و متوازن از اصلی ترین دغدغه طراحان آن به شمار می آمده که این مهم پاسخی به ایجاد فضاهای تجاری و اداری در طبقات مختلف با ارزش نسبتا برابر است. دید وسیع تر و نماهای خاصی که مراجعه کنندگان در این طبقه با آن مواجه می شوند در کنار طراحی خاص لابی این طبقه لذت یک خرید را راحت و خاطره ای تکرار نشدنی را به ایشان ارزانی می دارد.

طبقه سوم

در طبقه سوم مجتمع مانند طبقه دوم ۳۶ واحد تجاری و اداری ویژه در نظر گرفته شده است؛ متراژ واحدهای مستقر در این طبقه با طبقه دوم برابر است و در عمل این طبقه مرتفع ترین فضایی به شمار می آید که به کاربری های تجاری و اداری اختصاص یافته است. دسترسی به این طبقه نیز از طرق پله برقی، آسانسور پاناروما و آسانسورهای پشتیبان و پله میسر است. نمای کلی داخلی مجتمع از بالکن این طبقه بسیار زیبا و منحصر به فرد است و خلاقیتی که در طراحی واحدها به کارگرفته شده، دیدی ویژه را از دریای خزر، محدوده منطقه آزاد و فضاهای پیرامونی در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

طبقه چهارم

طبقه چهارم مجتمع، دارای سه سالن سینمای خصوصی (VIP)، هفت واحد خدماتی ویژه فودکورت با فضای صرف غذای اشتراکی، یک سالن نمایش با استانداردهای بین المللی و دو محوطه بازی با ویژگهای خاص است که با مشارکت متخصصین حرفه ای طراحی و اجرا شده است. این طبقه و طبقه پنجم از حیث طراحی دارای یک همپوندی ویژه و خلاقانه هستند که منجر به خلق بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور با به کارگیری ظرافتی معمارانه گردیده و در این مهم از مشارکت برترین برندهای حوزه تجهیزات سینمایی بین المللی بهره گرفته شده است. از سوی دیگر، همجواری مجموعه گسترده از امکانات تفریحی، فرهنگی و رستورانهای متنوع قابلیت ویژه گذران اوقاتی خوش را به مراجعه کنندگان نوید می دهد.

طبقه پنجم

در طبقه پنجم مجتمع در کنار یک سالن ویژه و چند منظوره که قابلیت تغییر کاربری برای فعالیتهای سینمایی، اجرای کنسرت، برگزاری همایش ها و … را دارد؛ فضاهای پشتیبانی مانند دفتر مدیریت مجتمع، نمازخانه، فضاهای خدماتی عمومی و یک تراس ویژه (ROOF GARDEN) در نظر گرفته شده است. این طبقه با طراحی منحصر به فرد ترکیبی بی نظر از خرده فضاهای زیبا، کاربردی و منحصر به فرد را دارد که دسترسی به هرکدام از فضاهای یاد شده محدود و انحصاری می باشد. این طبقه مجهز به یک سقف شیشه ای است که به منظور نور دهی به حیاط مرکزی و طبقات مجتمع طراحی شده و این عمل را به صورت کاملا طبیعی انجام می دهد.

لوکیشن پروژه
سوالات متداول
  • ویژگی های معماری مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی «آرش مال»

    معماری مدرن و به روز همخوان با عملکرد فضایی و ویژگی های اقلیمی توجه به موضوع عدالت فضایی در توزیع کاربری های جاذب جمعیت بین طبقات دسترسی های متنوع درون و برون فضایی توجه ویژه به تقویت فونداسیون ساختمان در محدوده ساحلی استفاده از تکنولوژی های نوین ساخت بهره گیری از زیرساختهای غنی فناوری به منظور بهبود عملکرد معماری فضا توجه به ایجاد کاربری های تجاری ویژه جاذب جمعیت در مجتمع مانند پردیس سینمایی، مرکز خرید، باشگاه ورزشی و …. توجه به دعوت کنندگی فضایی توجه ویژه به ورود نور طبیعی در فضاهای داخلی توجه به اصول معماری سبز در طراحی و ساخت مجتمع توجه ویژه به طراحی ریز فضاها و معماری داخلی منحصر به فرد مجتمع بر اساس استانداردهای بین المللی

  • ویژگی های اقتصادی مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی «آرش مال»

    فرصتی بی نظیر برای سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت سرعت بالای رشد ارزش سرمایه گذاری استقرار در استراتژیک ترین نقطه گلوگاه شمالی کرویدور شمال به جنوب کشور دسترسی به بازارهای اوراسیا امکانات ویژه برای مشارکت با سرمایه گذاران خارجی استقرار در محدوده منطقه و دارا بودن معافیت صد درصدی مالیاتی سرعت ویژه در صدور مجوز فعالیت استقرار در گره جمعیتی شمال کشور افزایش کشش تجاری با در نظر گرفتن کاربری های منحصر به فرد (پردیس سینمایی ) معافیتهای ویژه گمرکی همجواری با بندر کاسپین (بزرگترین بندر شمال کشور) دسترسی به نیروی کار متخصص و ارزان دارای جاذبه های ویژه جذب گردشگر درون و برون استانی

  • ویژگی های زیرساختی مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی «آرش مال»

    همجواری (فاصله کمتر از بیست دقیقه) با شهرهای انزلی، رشت، زیبا کنار، آستانه اشرفیه، خمام و لشت نشا دسترسی ویژه به بزرگترین فرودگاه شمال کشور (فاصله پانزده کیلومتری تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل) دسترسی به بندر کاسپین (اصلی ترین بندر شمال کشور) دسترسی آسان و سریع اتوبانی به نقاط متمرکز جمعیتی کشور (تهران، قزوین، رشت، قم و…) دسترسی ویژه به حمل و نقل ریلی وجود گمرک مستقر در محدوده منطقه امکانات ویژه صادراتی و وارداتی کالا زیرساخت با کیفیت خطوط اینترنت و تلفن همراه در منطقه امکانات نامحدود خرید خطوط مخابراتی، اینترنت و … همجواری با اصلی ترین شهرک صنعتی شمال کشور فضای پارک نامحدود (رو باز و مسقف)

ویدیو های پروژه
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×