گیلان، زیباکنار
0133416
مجتمع ویلایی VIP آرش

مجتمع ویلایی VIP آرش

مجتمع ویلایی VIP آرش یک مجموعه ۱۲ واحدی رویایی در شمال ایران است. این مجتمع، با معماری مدرن و امروزی برای سلیقه‌های خاص و مشتریان مدرن‌پسند طراحی و اجرا شده است.

داستان مجتمع ویلایی VIP آرش

اساس هر پروژه ساخت و ساز، طراحی آن است. طراحی این مجموعه فوق‌العاده، به‌تنهایی ۴ ماه به طول انجامیده است. این کار، حاصل تلاش شبانه‌روزی تیم مهندسی و معماری و مدیران شرکت انبوه‌ساران آرش است.

گزینه‌ای که در اینجا به شما معرفی می‌شود، یک مورد استثنایی برای خرید ویلا شمال است.

چه چیز این مجتمع را خاص کرده است؟

در طراحی این شهرک ویلایی فاکتورهای زیادی در نظر گرفته شده است. یکی از مهمترین این فاکتورها، انطباق معماری مدرن و امروزی دنیا با معماری محیطی مناطق شمال ایران بوده است. از این رو، جلسات بسیاری برگزار گردید تا گام‌به‌گام به دستیابی این مهم، نائل گردیم.

یک ویلای هوشمند

از دیگر ویژگی های برجسته شهرک ویلایی رویایی آرش می‌توان به این نکته اشاره کرد که تمامی ویلاهای این مجموعه، از پایه به‌صورت کاملاً هوشمند طراحی گردیده‌اند. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم ایمنی هوشمند
  • سیستم روشنایی و تهویه هوشمند
  • سیستم آبیاری هوشمند
  • المان‌های هوشمندسازی ساختمان

نکته دیگر اینکه در طراحی این مجموعه، رعایت نکات تخصصی در طراحی فضای سبز و مهندسی محوطه‌سازی آن است. در این خصوص، تلاش گردیده تا از المان‌های محیط گل‌کاری شده و درخت‌کاری و ترکیب آب و نورپردازی بسیار چشم‌نواز استفاده شود. این مهم، در طراحی طبقاتی و پلکانی حیاط و ورودی ویلاها نیز تکمیل خواهد شد.

برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×