گیلان، زیباکنار
0133416

ده مزیت خرید ویلا ساحلی

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-11-18
ده مزیت خرید ویلای ساحلی

ده مزیت خرید ویلا ساحلی چیست؟ یکی از دلایل محبوبیت شمال کشور برای مردم دریا و ساحل زیبای شمال است، اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا از فضای آرام ساحل و دریا برای استراحت و فرار از شلوغی شهرهای بزرگ استفاده‌کنند.

استرس، آلودگی هوا و مشکلات شهرنشینی در شهرهای بزرگ و صنعتی باعث‌شده است تا اغلب افراد برای تعطیلات و روزهای پایانی هفته به‌دنبال فضایی آرام برای سکونت باشند تا از شلوغی فضای شهری در امان باشند.

برای افرادی که در مرکز و جنوب کشور زندگی می‌کنند، به‌خاطر آب‌وهوای خشک و گرمی که وجود دارد طبیعت سبز کمتر دیده می‌شود. اغلب این افراد شمال کشور را برای سفر انتخاب می‌کنند چرا که دارای آب‌وهوای خوب، محیط بکر و آرام و بدون خشک‌سالی است.

ویلاهای موجود در شمال کشور به دو دسته ویلاهای ساحلی و ویلاهای جنگلی تقسیم می‌شوند ویلاهای ساحلی به‌دلیل نزدیکی به دریا و چشم‌انداز زیبایی که دارند بیشتر مورد توجه خریداران و علافه مندان قرار دارند. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم خرید ویلای ساحلی مزایای دیگری نیز دارد که در این مقاله قصد داریم ده مزیت اصلی ویلای ساحلی بررسی کنیم.

اگر شما هم قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید و بین خرید ویلای جنگلی و ساحلی مردد هستید در ادامه مقاله همراه ما باشید تا مزایای ویلای ساحلی را با هم بررسی کنیم.

مزایای ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی

نزدیکی به جاده

یکی از مزیت‌های ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی نزدیک بودن به جاده و راه‌های ارتباطی است. ویلاهای جنگلی به‌دلیل اینکه به جاده اصلی دسترسی کامل دارند در فصل زمستان امکان رفت‌وآمد راحت تری دارند.

در حالی که ویلاهای جنگلی در فصل سرد سال تقریباً  صعب‌العبور هستند و چون جاده درست و همواری ندارند دسترسی به آن‌ها بسیار سخت است.

چشم‌انداز زیبا

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت شمال در بین مردم وجود دریا و چشم‌انداز زیبا و روح نواز دریا است. بیشتر افراد دوست دارند تا در ویلایی زندگی کنند که رو به دریا باشد و بتوانند به‌راحتی غروب خورشید و دریا را نظاره کنند.

ویلاهای ساحلی تمام این مزایا را با هم دارد و به‌همین دلیل است که اغلب ویلاهای ساحلی به نسبت ویلاهای جنگلی یا ویلاهایی که چشم‌اندازی رو به دریا ندارند گران تر هستند.

دسترسی

یکی دیگر از مزایای ویلاهای جنگلی دسترسی بهتر به امکانات شهری است.شما می‌توانید به‌راحتی به مغازه و پاساژ های مختلف در نزدیکی ویلای ساحلی بروید و مواردی را که نیاز دارید تأمین کنید.

به‌دلیل توریست پذیر بودن بالای ویلاهای ساحلی مغازه ها و پاساژ های مختلفی در اطراف آن‌ها قرار دارند و شما می‌توانید  به‌راحتی تمامی مواردی که نیاز دارید را جمع‌آوری کنید. در حالی که در ویلاهای جنگلی معمولاً شما باید چند کیلومتر رانندگی کنید تا به یک مغازه برسید و نیازی که دارید را برطرف کنید.

استفاده از امکانات ساحلی

معمولاً در تمامی سؤال شمال کشور امکانات تفریحی زیادی نظیر جت اسکی، قایق، موتور و موارد دیگری از این دست قرار داده شده است و شما می‌توانید به‌راحتی برای تفریح از آن‌ها استفاده کنید. داشتن ویلا در نزدیک ساحل باعث می‌شود تا شما هر زمان که خواستید به‌راحتی از امکانات ساحلی استفاده کنید و دسترسی راحت تری به امکانات داشته‌باشید

امنیت بیشتر

ویلاهای ساحلی اغلب به‌دلیل اینکه در شهر یا در نزدیکی شهر قرار دارند و تردد و رفت‌وآمد در این مناطق بسیار بالا است در مقایسه با ویلاهای جنگلی که خارج از شهر قرار دارند کمتر دچار سرقت می‌شوند.

آب‌وهوای مناسب

ویلاهای ساحلی به‌دلیل نزدیکی به دریا آب‌وهوای شجری تری دارند و برای افرادی که دچار مشکلات ریوی هستند انتخاب مناسبی هستند چرا که رطوبت هوا بالا است و باعث می‌شود تا ریه خشک نشود

طراحی مدرن تر

ویلاهای ساحلی به‌دلیل اینکه در نزدیکی دریا قرار دارند و همواره بیشتر مورد توجه خریداران هستند معمولاً بسیار به روز تر و زیباتر از ویلاهای جنگلی طراحی و ساخته می‌شوند. اغلب ویلاهای ساحلی بسیار مدرن هستند و از جدیدترین در آن‌ها استفاده شده است.

فاصله کمتر

یکی دیگر از مزایای ویلاهای ساحلی نزدیک بودن به شهرهای بزرگ است به‌عنوان مثال شما برای رسیدن به ویلای ساحلی در شمال کشور مسافت کمتری را نیاز است طی کنید در مقایسه با ویلای جنگلی. این امر به خصوص برای افرادی که دوست دارند در تعطیلات آخر هفته به شمال بروند بسیار حائز اهمیت است.

نیاز کمتر به مراقبت

معمولاً  ویلاهای ساحلی حیاط کوچکی دارند و در آن‌ها درختان زیادی نیست به‌همین دلیل نیاز ب مراقبت و نگهداری کمتری دارند و برای افرادی که فرصت کافی برای رسیدن مداوم به ویلا را ندارند و نمی‌خواهند نگهبان هم بگیرند انتخاب بسیار مناسبی هستند. ویلاهای جنگلی به‌دلیل اینکه در بافت جنگلی قرار دارند عمدتاً دارای درخت‌های فروانی هستند و نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری در مقایسه با ویلاهای جنگلی دارند.

تنوع بیشتر

سال‌ها است که در شمال کشور ویلاهای ساحلی ساخته و به فروش می‌رسند به‌همین دلیل است که ویلاهای ساحلی در شمال کشور در مقایسه با ویلاهای جنگلی از تنوع بیشتری برخوردار هستند شما می‌توانید انواع ویلای ساحلی دوبلکس یا فلت را بر اساس نیازی که دارید در ساحل شمال کشور خریداری کنید. اما ویلاهای جنگلی با توجه به بافت خاص جنگل از تنوع کمتری برخوردار هستند.

سرمایه‌گذاری با خرید ویلای ساحلی

همان‌طور که اشاره کردیم ویلاهای ساحلی به‌دلیل نزدیکی به دریا طرفدار های زیادی دارند و منبع خوبی  برای کسب درامد و سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌روند شما می‌توانید با خرید ویلای ساحلی و اجاره آن در طول سال هزینه خرید ویلا را ظرف مدت کوتاهی به‌دست آورید.

این روز ها که اقتصاد ایران شرایط نامتعادلی را تجربه می‌کند نمی‌توان برای سرمایه‌گذاری به آن نگاه کرد به‌همین دلیل است که افرادی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری هستند و می‌خواهند انتخاب هوشمندانهای داشته‌باشند و سرمایه‌شان را چند برابر کنند به‌سراغ خرید ویلا و زمین می‌روند. با توجه به‌شرایط اقتصادی ایران خرید ویلا ریسک کمتری دارد.

درست است که می‌توان در بخش‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرد اما با توجه به‌شرایط زمانی باید بخشی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد که بیشترین بازدهی را در آینده  برای شما داشته باشد.

خرید ملک در هر دورانی  رشد خودش را داشته است و به ندرت پیش می‌آید که افراد با خرید ویلا دچار ضرر شوند شاید سود کمتری کنند اما هرگز سرمایه اولی‌شان را از دست نخواهند داد، چیزی که در ارتباط با ارز و طلا رخ نمی‌دهد.

البته باید توجه‌داشته‌باشید که در بازار خرید ویلا نیز باید دقت داشته‌باشید و در زمان مناسب اقدام به خرید ویلا کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید حتماً ویلا را با سند معتبر خریداری نمایید و مطمئن باشید که ویلا جواز پایان کار دارد.

در همین شرایط هم خرید ویلا ریسک کمتری دارد و اگر شما در بازار ملک نیز به‌درستی عمل کنید می‌توانید حتی در این زمان هم به‌سود قابل توجهی دست پیدا کنید.

هدف شما از خرید ویلا ساحلی

در انتها باید توجه‌داشته‌باشید که هدف افراد از خرید ویلا با هم متفاوت است و همین تفاوت در هدف باعث می‌شود تا افراد مختلف انتخاب‌های متفاوتی با هم داشته‌باشند برای مثال برخی از افراد تنها برای سرمایه‌گذاری همان‌طور که اشاره کردیم به‌دنبال خرید ویلا هستند و برایشان امکانات ویلا یا مکان قرار‌گیری ویلا در اولویت قرار ندارد‌ و  اما برخی از افرادی می‌خواهند با خرید ویلا مکانی برای تفریح در تمام فصول سال داشته‌باشند مسلم است که برای دسته  دوم مکان قرار‌گیری ویلا نسبت به قیمت در میزان ترقی ویلا در آینده در اولویت بالاتری قرار دارد.

توجه‌داشته‌باشید که حتماً ویلاهای ساحلی را خریداری کنید چرا که برخی از افراد سودجو به‌دلیل محبوبیتی که ویلاهای ساحلی در بین افراد دارند اقدام به فروش یک ویلا به چند نفر می‌کنند حتماً ویلای ساحلی را از شرکت‌های معتبر و پیشرو در زمینه ساخت ویلا تهیه کنید.

نتیجه‌گیری

ویلاهای ساحلی از جمله انواع ویلاهای پرطرفدار در شمال کشور هستند. در این مقاله سعی کردیم تا ده مزیت اصلی ویلای ساحلی را نسبت به ویلاهای دیگر از جمله ویلای جنگلی بررسی کنیم.

مهم‌ترین نکته‌ای که باعث می‌شود تا شمال کشور بین مردم محبوب باشد داشتن دریا و آب‌وهوای بی‌نظیر آن است و ویلاهای ساحلی بهترین انتخاب برای افرادی هستند که به‌دنبال دریا و استفاده از آرامش آن هستند.

شرکت انبوه‌سازان آرش به مدیریت و سرمایه‌گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء بیش از ۱۵ سال است که در حوزه ساخت‌وساز شهرک‌های ویلایی در حوزه منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت است.

مرکز اصلی شرکت ساختمانی انبوه‌سازان آرش منطقه آزاد انزلی در زیباکنار بعد از صدا و سیما شهرک آرش ۲ میباشد. اگر شما هم قصد ساخت‌وساز یا خرید ویلا در شمال کشور را دارید شرکت انبوه‌سازان آرش انتخاب مناسبی برای شما است

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×