گیلان، زیباکنار
0133416

نزدیک‌ترین شهرهای مازندران به تهران برای خرید ویلا کدام هستند؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
نزدیک‌ترین شهرهای مازندران به تهران

نزدیک‌ترین شهرهای مازندران به تهران برای خرید ویلا  : همه ما به‌خوبی می‌دانیم که یکی از تفریحات اصلی ساکنین تهران سفر های هفتگی به مازندران است. بعد از طی‌کردن یک هفته پر مشغله و پشت سر گذاشتن روزهای سرسام آور از ترافیک و آلودگی می‌خواهید راهی ویلای خود در شمال شوید و یک آخر هفته آرام و رویایی را سپری کنید.

بنابراین طبیعی ست که بخواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی ویلای خود در شمال شوید و در زمانی کوتاه نیز مسیر برگشت به تهران را بپیمایید تا با یک انرژی مضاعف وارد هفته کاری جدید شوید. بنابراین می‌توان گفت که با این تفاسیر اغلب افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند تمایل دارند تا ویلای آن‌ها در نزدیک‌ترین شهر مازندران نسبت به تهران قرار داشته باشد. اما نزدیک‌ترین شهرهای مازندران به تهران برای خرید ویلا کدام شهرها هستند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از این شهرها را بشناسید.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

شهرستان آمل برای خرید ویلا

یکی از مسیرهایی که تهران را به خطه سرسبز شمال پیوند داده مسیر جاده هراز است. بعد از طی‌کردن پیچ‌و‌تاب های این جاده زیبا و تماشای کوهستان‌های سرسبز و دل‌انگیز اولین شهری که خوشامد گویی جانانهای به شما گوید و ورود شما به استان مازندران را مسجل می سازد شهرستان آمل است. شهرستان آمل از جمله زیباترین شهرستان‌های استان مازندران است که طبیعت بکر و چشم‌نواز آن شما را جادو خواهد کرد.

جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بی‌شماری در این شهر زیبا وجود دارد و همین یعنی آخر هفته‌های پر ماجرایی را در این شهر زیبا پشت سر خواهید گذاشت. با خرید ویلا در آمل می‌توانید در مدت‌زمان بسیار کوتاهی در حدود سه ساعت خود را از تهران به این شهرستان زیبا و پرطراوت برسانید. فاصله آمل تا تهران تقریباً 180 کیلومتر است.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

نوشهر برای خرید ویلا

شاید عجیب باشد اما نوشهر از آمل هم به تهران نزدیک‌تر است. نوشهر یکی از زیباترین شهرهای مازندران است که ارتفاعات آن بسیار خوش آب‌وهواست. شما می‌توانید یک ویلای ییلاقی در شهرستان نوشهر خریداری کنید و در گرمترین روزهای تابستان زمانی که از گرمای هوا و آلودگی ها به تنگ آمده‌اید راهی بهشت خود در نوشهر شوید.

پارک زیبای سیسنگان، موزه کندلوس، قلعه زیبای اسپیروز، دریاچه ارواح و چشمه گردو از جمله جذابیت‌های نوشهر است که می‌تواند اوقات فراغت شما را در یک آخر هفته رویایی پر کند. شما می‌توانید از جاده کرج و جاده چالوس راهی نوشهر شوید اما نزدیک‌ترین مسیر تهران تا نوشهر از آزادراه تهران شمال است که تنها 160 کیلومتر مسافت پیش پای شما خواهد گذاشت.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نزدیک‌ترین شهرهای مازندران به تهران برای خرید ویلا

نوشهر 

 

کمتر کسی وجود دارد که از جاده زیبا و خاطر انگیز چالوس خاطرات شیرینی به یاد نداشته باشد. این مسیر رویایی برای همه ما خاطر انگیز و دلنشین است پس اگر می‌خواهید در شمال ویلایی خریداری کنید که علاوه بر نزدیک بودن به تهران از مسیر ن نیز لذت ببرید چالوس را برگزینید. شما می‌توانید از طریق آزاد راه تهران شمال در کمتر از عرض سه ساعت به چالوس برسید. فاصله این شهر رویایی با تهران 150 کیلومتر است.

اگر عاشق آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و همنشینی جذاب این دو هستید می‌توانید مکان‌های زیادی را برای یک آخر هفته هیجان‌انگیز در چالوس پیدا کنید. تپه باستانی کلار دشت، تله‌کابین نمک آبرود، ییلاق کلار دشت، غار یخ مراد، علم کوه و دریاچه ولشت از جمله جاذبه‌های دیدنی چالوس هستند که اجازه نمی‌دهند ثانیهای سر جای خود بنشینید. بنابراین بدون شک آخر هفته‌ها جایی برای تفریح و گشت‌وگذار خواهید داشت.

برای ویلا جنگلی شمال  با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

چالوس

شهرستان نور برای خرید ویلا

با یک پرس و جوی ساده هم خواهید فهمید که شهرستان نور یکی از محبوب‌ترین شهرهای مردمان تهران است چرا که فاصله کمی با تهران دارد و به‌واقع یکی از دیدنی‌ترین شهرهای استان مازندران به‌حساب می‌آید. چنانچه از مسیر آزاد راه تهران شمال راهی شوید با طی فاصله 210 کیلومتر می‌توانید خود را به شهرستان نور برسانید در واقع می‌توانید در عرض سه ساعت و نیم از تهران به ویلای خود برسید.

ساکنین تهران به‌خوبی می‌دانند که ترافیک‌های تهران گاهی طی‌کردن مسیرهای کوتاه را برای آنان از یک ساعت به چند ساعت می‌رساند. بنابراین تصور نمی‌شود که سه ساعت و نیم برای ساکنین تهران که به مسیرهای طولانی عادت دارند فاصله زیادی باشد. شما می‌توانید در شهرستان نور ویلای ساحلی یا جنگلی خریداری کنید و یک آخر هفته پر انرژی و جذاب را در ویلای خود سپری کنید. سر زدن به جاذبه‌هایی چون دریاچه الیمالات، فیل سنگی، پارک زیبای کشپل و کاخ تمیشان می‌تواند تفریحات مهیج و جذابی باشد که در شهرستان نور تجربه خواهید کرد.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نزدیک‌ترین شهرهای مازندران به تهران برای خرید ویلا

 

نمک آبرود برای خرید ویلا

نمک آبرود از جمله مقاصدی ست که نام آن را در تفریحات نوروزی و تابستانی زیاد می شنویم. این شهر زیبا از بابت طبیعت دلنشین و تله‌کابین و سایر تفریحات مهیجی که می‌توان در آن تجربه کرد شهرت زیادی پیدا کرده است. فاصله این شهر زیبا تا تهران 170 کیلومتر است و می‌توان در عرض سه ساعت و نیم از تهران به نمک آبرود رسید. نمک آبرود منطقه‌ای ییلاقی است و جان می‌دهد برای سپری‌کردن روزهای مطبوع تابستانی. سورتمه، پینت بال، کارتینگ و تله‌کابین گوشه‌ای از تفریحات جذاب در نمک آبرود است که آخر هفته‌های شما را به یک آخر هفته پر ماجرا تبدیل خواهد کرد.

برای ویلا داخل شهرک شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نزدیک‌ترین شهرهای مازندران به تهران برای خرید ویلا

 

تنکابن برای خرید ویلا

فاصلهای که از تهران تا تنکابن باید طی کنید حدوداً چهار ساعت است. این فاصله در واقع 210 کیلومتر است که سرتاسر آن زیبایی و طراوت است. مردم این شهر بسیار خونگرم و مهربان هستند و به زبان شیرین گیلکی سخن می‌گویند. این شهر به‌قدری جذابیت‌های بی‌شماری در خود جای داده که باید پیش از حرکت برای آخر هفته‌های خود برنامه‌ریزی کنید. حیف است در این شهر زیبا صاحب ویلا باشید و تمام آخر هفته را در ویلا سپری کنید. باغ‌های چای و مرکبات، ارتفاعات دو هزار و سه هزار، چشمه‌های آب گرم، پارک زیبای چال دره، غار دانیال و دشت دریاسر تنها گوشه‌ای از زیبایی جای بی‌کران تنکابن است. شما می‌توانید از سمت جاده چالوس به سوی تنکابن راهی شوید.

برای خرید ویلا ساحلی شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

رامسر برای خرید ویلا

اگر تاب و توان طی‌کردن مسیری کمی طولانی‌تر از تهران تا مازندران را دارید می‌توانید رامسر را برای خرید ویلا انتخاب کنید. این مسافت ارزش رسیدن به شهری زیبا و دل‌انگیز مانند رامسر را دارد. فاصله رامسر تا تهران تقریباً 235 کیلومتر است و اگر از آزاد راه تهران شمال راهی شوید می‌توانید در عرض چهار ساعت و نیم به رامسر برسید و یک آخر هفته پر شور را در ویلای خود سپری کنید.

رامسر در واقع غربی‌ترین شهر مازندران است و چسبیده به گیلان است. آب گرم رامسر، کاخ شاه و خیابان زیبای کازینو از جمله جذاب‌ترین دیدنی‌های آن است. با این حال جاذبه‌های رامسر به‌قدری زیاد است که بی‌شک ساکنین آن هم هنوز موفق به بازدید از همه آن‌ها نشده‌اند. پس اگر می‌خواهید در شهری زیبا و پرطراوت در جوار استان گیلان سکونت داشته‌باشید می‌توانید اقدام به خرید ویلا در رامسر نمایید. یکی از مسیرهای دسترسی از تهران به رامسر از سمت جاده چالوس است.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

محمود آباد برای خرید ویلا

محمود آباد شهری ساحلی و زیباست که فاصله آن نسبت به سایر شهرهای مطرح شده در بالا نسبت به تهران کمی بیشتر است اما همچنان مقصد اصلی ساکنین تهران است. این شهر تا تهران فاصلهای برابر با 210 کیلومتر دارد و چنانچه یک شروع پر انرژی از تهران داشته‌باشید در عرض سه ساعت و نیم در ویلای شخصی خود در محمود آباد خواهید بود.

برای خرید ویلا سنددار شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نزدیک‌ترین شهرهای مازندران به تهران برای خرید ویلا

 

فریدون کنار برای خرید ویلا

فاصله تهران تا فریدون کنار تنها پنج کیلومتر بیشتر از محمود آباد است اما برای خود دنیایی دیگر است. جاذبه‌های زیادی در فریدون کنار وجود دارد که می‌تواند شما را سرگرم خود نماید. باغ پرندگان، تالاب بین‌المللی و البته ساحل زیبا و بی‌کران خزر از جمله مورادی ست که پای ساکنین تهران را به فریدون کنار باز کرده است. برای رسیدن به فریدون کنار باید همان مسیری که تا محمود آباد آمده‌اید را طی کنید و بعد پنج کیلومتر به‌سمت شرق برانید.

برای خرید ویلا سند شش‌دانگ شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

خرید ویلا در نزدیک‌ترین شهر مازندران برای ساکنین تهران یکی از دغدغه‌های همیشگی آن هاست. در واقع دور شدن از ترافیک و مسیرهای طولانی ساکنین تهران را بر این می دارد تا اقدام به خرید ویلا در نزدیک‌ترین شهر مازندران نمایند بنابراین قصد رانندگی های طولانی و طی مسیرهای طولانی را ندارند. شهرهایی که در بالا مطرح شد از جمله پر طرفدار ترین و محبوب‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا در نزدیکی تهران است. شما می‌توانید با طی‌کردن یک مسیر سه چهار ساعته که طبیعتاً برای ساکنین تهران مسیر زیادی نیست خود را به ویلای شخصی‌تان در مازندران برسانید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×