گیلان، زیباکنار
0133416

اجاره ویلا مبله خاص و ویلا استخردار در گیلان

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1400-02-04
اجاره ویلا مبله خاص و استخر دار در گیلان

هرچند خطه شمال از نعمت وجود دریای بی‌کران خزر بهره‌مند است، اما با این حال افراد زیادی که به قصد سفر به خطه شمال به‌ ویژه گیلان راهی می‌شوند، ترجیح می‌دهند به اجاره ویلا مبله خاص و استخردار در گیلان بپردازند تا به آب‌تنی و شنا. در این حالت شما از امنیت بیش‌تری برخوردار هستید و در فضای خصوصی ویلا می‌توانید به سپری‌کردن اوقات شاد در کنار فرزندان و خانواده‌تان بپردازید.

برخی از فصول سال همچون پاییز و زمستان به گونه‌ای هستند که امکان سپری‌کردن اوقات در کنار دریا برای افراد مقدور نیست. در واقع هوا آنچنان سرد است و بادهای تندی از سمت ساحل می‌وزد که حتی نمی‌توان فکر قدم‌زدن در ساحل را کرد چه رسد به شنا در آب‌های ساحلی و دریا. بنابراین می‌توان در ویلایی استخردار اقامت نمود.

آب‌وهوای شمال

شاید تصور کنید که در هوای سرد شمالی، حتی استخر نیز امکان استفاده ندارد و نمی‌توان وارد آب سرد استخر شد. اما باید گفت که در فصول سرد سال، اغلب افراد اقدام به اجاره ویلای استخردار با استخر سرپوشیده می‌نمایند که از آب گرم بهره‌مند است و می‌تواند برای آب‌وهوای پاییزی و زمستانی شمال عالی به‌ نظر برسد.

این استخرها داخل عمارت و دارای آب گرم هستند. بنابراین گزینه دارابودن استخر سرپوشیده در ویلا برای افرادی که در این فصول به شمال سفر می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

اجاره ویلا مبله خاص در گیلان

بسیاری از ویلاهایی که برای اجاره در استان گیلان موجود هستند، ویلاهایی نیمه‌مبله هستند که دارای امکانات اولیه زندگی هستند. اما برخی از ویلاها نیز به‌ صورت مبله خاص طراحی شده‌اند. به این معنا که از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین امکانات زندگی از مبلمان و فرش و اسپیلت و یخچال و گاز تا اکسسوری‌هایی اعم از وسایل تزئیناتی و تجهیزات جزئی را دارا هستند.

اجاره این دست از ویلاها نیز طرفداران خاص خود را دارد. بنابراین برای اجاره ویلا در گیلان باید به میزان مبله‌بودن ویلا و امکانات آن توجه ویژه داشته باشیم. چراکه این موضوع در راحتی و آسایش شما و خانواده‌تان و همچنین در هزینه پرداختی برای اجاره ویلا تأثیرگذار خواهد بود.

ذائقه برخی از افراد اینگونه است که ویلاهای مبله خاص را می‌پسندند و ترجیح می‌دهند تا در ویلایی با فول امکانات اقامت داشته‌ باشند. امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، زمین بازی، اتاق ورزش، سینمای خانگی و سایر تجهیزاتی که برای چیدمان داخلی یک منزل موردنیاز است.

مزیت اجاره ویلای مبله خاص و استخردار در گیلان چیست؟

یکی از مهم‌ترین و چشمگیرترین مزایای ویلاهای مبله خاص این است که نمای داخلی آن‌ها بسیار شیک‌تر و چشم‌نوازتر از ویلاهای عادی و نیمه‌مبله است. در واقع شما بعد از اجاره ویلا با مشکلاتی اعم از فقدان امکانات روبه‌رو نخواهید بود. چراکه تمامی تجهیزات لازم برای زندگی، در ویلا موجود است.

ویلاهای مبله خاص برای اجاره در گیلان ویلاهایی لاکچری یا نسبتاً لاکچری محسوب می‌شوند. امکانات داخلی آن‌ها تکمیل است و مناسب برای خانواده‌هایی است که قصد دارند مدت بیشتری را در سفر بگذرانند. این ویلاهای مبله خاص توسط طراحان داخلی و حرفه‌ای که دارای تحصیلات مرتبط با این حوزه هستند طراحی می‌شود.

این موضوع باعث می‌شود تا به‌ محض ورود به ویلا با منظره‌ای چشم‌نواز و شیک روبه‌رو شوید که تجهیزات داخلی آن کاملاً با هارمونی خاص و زیبا در کنار هم چیده شده‌اند. از دیگر مزایای ویلای مبله خاص این است که بهداشت آن در سطح بالاتری قرار دارد.

چراکه مسافرین قبلی همگی بدون کفش وارد ویلا شده‌اند و قطعاً برای صاحبان ویلا، رعایت بهداشت یکی از ضروری‌ترین لازمه‌های اقامت در ویلا بوده است. بنابراین اگر روی بهداشت و زیبایی نمای داخلی ویلا حساسیت دارید، بهتر است اقدام به اجاره ویلای مبله خاص نمایید.

امکانات ویلای مبله خاص و استخردار در گیلان چیست؟

همانطور که واضح و مشخص است، یکی از امکانات اساسی اینگونه ویلاها داشتن استخر است. استخر برای افرادی که عاشق شنا و آب‌تنی هستند می‌تواند یکی از امکانات عالی محسوب شود. به‌ ویژه اگر افرادی مسن همراه شما هستند و می‌خواهند از آب گرم استخر برای تسکین درد استخوان‌های خود استفاده‌کنند.

آب گرم می‌تواند در کنار آرامش‌بخشی، برای این معضل کمک‌کننده باشد. امکانات ویلای مبله خاص در گیلان هم شامل داخل ویلا و هم شامل خارج ویلا است. در واقع این امکانات در فضای داخلی و فضای خارجی ویلا پراکنده است.

از جمله امکانات داخلی ویلای می‌توان به اتاق خواب‌های مجهز، آشپرخانه مجهز، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، فرش، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و سایر تجهیزات دیگر همچون میز بیلیارد، صندلی ماساژ و میز ناهارخوری و تجهیزات آشپزخانه اشاره کرد.

در قسمت بیرونی ویلا نیز امکاناتی نظیر استخر و میز و صندلی‌های چیده‌شده در تراس ویلا می‌تواند توجه‌ها را به‌ سمت خود جلب نماید.

قیمت اجاره ویلا مبله خاص و استخر دار در گیلان

به‌ طور کلی یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در قیمت‌گذاری مبلغ اجاره ویلای مبله، میزان امکانات آن است. هر مورد از امکانات اضافی که به ویلا اضافه می‌شود می‌تواند روی قیمت اجاره ویلا تأثیرگذار باشد. بنابراین در هنگام اجاره ویلای مبله به این موضوع دقت کنید.

چراکه برخی از امکانات ویلا می‌تواند برای شما بلااستفاده باشد. در حالی که شما هزینه برخورداری از آن را پرداخت می‌کنید. استخردار بودن ویلا یک مزیت محسوب می‌شود و مشخصا برای افرادی مناسب است که قصد دارند از استخر برای شنا و آب‌تنی استفاده‌ کنند. در غیر این‌ صورت اجاره ویلای استخردار بی‌معنا خواهد بود.

بنابراین قیمت اجاره ویلای مبله با توجه به سطح امکانات و سایر مواردی همچون ساحلی یا جنگلی بودن ویلا، متراژ آن و شهری که ویلا در آن قرار دارد، متغیر است.

آیا اجاره ویلای مبله خاص بهتر است یا اقامت در هتل؟

اگر بخواهیم پاسخی سر راست و شفاف به این سوال بدهیم، باید گفت که اجاره ویلای مبله خاص برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه بالای اقامت در هتل را بپردازند اما از امکانات و حریم خصوصی بالایی برخوردار شوند، می‌تواند گزینه‌ای عالی و به‌ صرفه باشد.

مطمئناً اقامت هرچند کوتاه‌مدت در ویلایی که حس و حال گرم و دلنشین خانه را با خود همراه دارد بهتر از اقامت در هتلی است که دارای قوانین محدودکننده بوده و خبری از فضای گرم خانه در آن نیست.

هزینه اجاره ویلای مبله خاص در مقایسه با اجاره هتلی که دارای امکاناتی معقول و کافی و یا در سطح همان ویلا است، بسیار کمتر است. بنابراین اگر برای شما برخورداری از امکانات اقامتگاهی که قصد سپری‌کردن اوقات خود را در آن دارید مهم است، به اجاره هتل‌های گران‌قیمت آن هم در استانی مانند گیلان فکر نکنید. چراکه چاره کار شما اجاره ویلای مبله خاص است

مزایای ویلای مبله

مطمئناً میزان راحتی و آسایشی که در ویلای مبله حاکم است، بسیار بیشتر از فضایی همچون هتل است. شما می‌توانید از استخر ویلا به‌ طور اختصاصی استفاده کنید. در حالی که در هتل چنین امکانی آن هم به‌ صورت خانوادگی برای شما وجود نخواهد داشت.

از رفت‌وآمدها و سطح امکانات بیشتر و بهتر ویلا تا هزینه کم‌تری که به نسبت هتل برای اقامت پرداخت خواهید کرد .همه و همه شما را مجاب خواهد کرد که ویلای مبله بهترین انتخاب به‌ جای اجاره هتل است.

اجاره ویلای مبله خاص در گیلان زحمت حمل بسیاری از تجهیزات مورد نیاز برای اقامت را از دوش شما بر می‌دارد. چراکه تمامی امکانات لازم برای اقامت در ویلا به‌ طور کامل موجود است.

اغلب ویلاهای مبله از مزایایی چون بیمه بهره‌مند هستند و این موضوع باعث می‌شود تا بدون نگرانی و دغدغه از بابت گردن گرفتن مسئولیت اتفاقاتی که در ویلا رخ می‌دهد، به سپری‌کردن اوقاتی خوش در سفر بپردازید.

نتیجه‌گیری

اگر جزء افرادی هستید که می‌خواهید اوقاتی شاد و بی‌دغدغه در محیط بکر و زیبای گیلان سپری کنید و در فضایی شبیه‌سازی‌شده با میزان راحتی و آسایش منزل خود اقامت داشته‌ باشید، از طرفی امکاناتی همچون استخر برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بایستی اقدام به اجاره ویلا مبله خاص و استخردار در گیلان نمایید.

مجموعه بزرگ آرش هر نوع ویلا با هر خواسته‌ای که شما داشته‌ باشید را در لیست پیشنهادهایش برای شما فراهم آورده است. کافی است تا از خواسته‌ها و توقعات خود در اجاره ویلا بگویید و شرح دهید که چه امکاناتی مد نظر شما است.

کارشناسان حرفه‌ای در مجموعه آرش بهترین گزینه اجاره ویلای مبله را مطابق با بودجه‌ای که در اختیار دارید به شما ارائه خواهند داد.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×