گیلان، زیباکنار
0133416

بهترین هتل‌های گیلان کدامند؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1399-11-21
بهترین هتل‌های گیلان

بهترین هتل‌های گیلان کدامند؟ گیلان یکی از استان‌های شمالی کشورمان است که به‌علت آب‌وهوای خوب، طبیعت بکر، جاذبه‌های گردشگری و… طرفداران زیادی را در ایران و حتی کشورهای خارجی دارد.

عموماً ساکنان شهرهای بزرگ و صنعتی هرچند وقت یکبار تصمیم می‌گیرند تا با سفر به این استان روحیه خود را تقویت کنند. به جرئت می‌توان گفت استان گیلان جز زیباترین استان‌های کشورمان است؛ به‌طوری که سالانه صدها توریست و گردشگر را به‌خود جذب می‌کند و از این راه درآمد خوبی نیز کسب می‌کند.

افرادی که در شهرهای این استان ویلا ندارند، معمولاً با مشکلات سکونت مواجه می‌شوند. در نتیجه مجبور هستند در هتل‌ها و مهمان‌سراهای این استان اقامت کنند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل‌های گیلان بپردازیم و ویژگی‌های یک هتل خوب برای اقامتی آرام را ذکر کنیم. با ما همراه باشید.

 

برای انتخاب یک هتل چه ویژگی‌هایی را در نظر بگیریم؟

انتخاب هتل و محل اقامت شما و خانواده یا دوستانتان به عوامل زیادی بستگی دارد. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، شهری است که تمایل دارید در آن اقامت داشته‌باشید.

آیا ترجیح می‌دهید در شهری ساحلی سکونت کنید یا شهری با جاذبه‌های گردشگری بیشتر را ترجیح می‌دهید؟ برخی افراد نیز ویلاهایی را می‌پسندند که در مناطقی دور افتاده و خارج از شلوغی شهر باشد.

برخی از افراد ویلاها را برای اقامت ترجیح می‌دهند و برخی دیگر هتل آپارتمان‌ها و عده‌ای دیگر نیز تمایل دارند که در مجتمع‌های ویلایی شهرکی اقامت داشته‌باشند.

تمام این‌ها به‌سلیقه و انتظارات شما بستگی دارد. ولی توجه کنید که حتماً هتلی را انتخاب کنید که به حداقل نیازهای روزمره دسترسی خوبی داشته باشد تا برای خرید و تهیه لوازم مختلف با مشکل رو به رو نشوید.

نکته‌ی دیگر تعداد افرادی است که قرار است با شما در هتل اقامت داشته‌باشند. برخی هتل‌ها تنها تا ۵ نفر ظرفیت اسکان در اتاق را دارا هستند، در نتیجه قبل از انتخاب باید به این نکته توجه شود. حتماً به رعایت نکات بهداشتی در هتل مد نظرتان اشراف کامل داشته‌باشید.

معرفی بهترین هتل‌های گیلان

شما و عزیزانتان قرار است مدتی در این مکان زندگی کنید و اگر اصول بهداشتی رعایت نشود، نه‌تنها سفر خوبی نخواهید داشت بلکه سلامتی شما نیز به خطر خواهد افتاد‌. در نتیجه به این نکته توجه کافی داشته‌باشید.

 

استان گیلان به‌علت جاذبه‌های توریسیتی زیاد خود، سالانه تعداد زیادی گردشگر را از جای جای جهان پذیرا است. به طبع نیز هتل‌های مختلف با ویژگی‌ها و خصوصیات مختلفی نیز در این استان وجود دارد.

انتخاب هر هتل بستگی به میزان توقع شما از محل اقامتتان و البته میزان هزینه‌ای که می‌توانید برای این سفر در نظر بگیرید دارد.

حال در این مقاله می‌خواهیم بهترین هتل‌های گیلان را که ویژگی‌های منحصربه‌فردی را دارا هستند و عموماً تمامی افراد از اقامت در آن‌ها احساس خرسندی کرده‌اند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، معیارهای افراد مختلف برای انتخاب محل سکونت متفاوت است. ولی بر اساس تحقیقات صورت گرفته و میزان رضایت افراد از برخی هتل‌ها در استان گیلان، می‌خواهیم به شما چند هتل با ویژگی‌هایی درخور سلیقه اکثر افراد معرفی کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای سفر خود و عزیزانتان داشته‌باشید.

 

هتل دلفین در بندر انزلی:

بندر انزلی یکی از شهرهای زیبای استان گیلان است که تمایل افراد برای اقامت در آن زیاد است. اگر شما نیز قصد سفر به شهر بندر انزلی را دارید، ما به شما اقامت در هتل دلفین را پیشنهاد می‌کنیم.

هتل دلفین یک هتل ساحلی چهار ستاره است که منظره‌ای زیبا و دلنشین را دارا است. همچنین به‌علت نوساز بودن آن مورد استقبال گردشگران واقع می‌شود.

علاوه بر منظره ساحلی خیره‌کننده‌این هتل دارای رستوران و کافی شاپ ساحلی نیز هست که می‌توانید از آن در ساعات مختلف روز استفاده کنید و از اقامت خود لذت ببرید. صبحانه در هتل دلفین رایگان است و می‌توانید روز خود را با نان تازه و گرمی که تقدیمتان می‌شود، آغاز کنید.

هتل دنیز در بندر انزلی:

یکی دیگر از هتل‌های به‌نام و سرشناس استان گیلان در شهر بندر انزلی، هتل دنیز است. این هتل چهار ستاره ویژگی‌های خوبی را برای لذت‌بخش کردن سفر شما دارا است.

هتل دنیز از نزدیک‌ترین هتل‌های گیلان به بازار بزرگ بندر انزلی است، در نتیجه اگر تمایل دارید که از مراکز خرید در این بازار بزرگ و جالب دیدن‌کنید، این هتل می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برخی از اتاق‌های هتل دنیز رو به‌روی دریا بوده و می‌توانید با کنار زدن پرده‌ها از این صحنه زیبا نیز لذت ببرید. هتل دنیز به رستوران و کافی شاپ ساحلی نیز مجهز است.

هتل بزرگ کادوس رشت:

شهر رشت که مرکز استان گیلان است دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. در نتیجه باید در معرفی بهترین‌های گیلان به معرفی هتل کادوس رشت که از معماری جذاب و زیبایی برخوردار است، نیز اشاره‌ای داشته باشیم.

هتل بزرگ کادوس پنج ستاره در یکی از بهترین مناطق شهر رشت واقع‌شده است و با اتاق‌هایی زیبا با چیدمانی مدرن و به روز جز اولین انتخاب‌های مقامات کشوری و جهانی برای اقامت است.

از ویژگی‌های دیگر این هتل صبحانه‌های لذیذ و خوشمزه آن است. همچنین هتل کادوس دارای کافی شاپ زیبایی نیز هست. اقامت کودکان زیر ۷ سال در این هتل رایگان بوده که یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل کادوس محسوب می‌شود.

هتل پدیدار خزر رودسر:

اگر تمایل دارید که در مجتمع‌های ویلایی شهرکی اقامت داشته‌باشید، هتل خزر رودسر یکی از گزینه‌های مناسب برای شما است. هتل خزر هتلی چهار ستاره دارای سوئیت‌های یک طبقه یا دوبلکس بوده و با معماری زیبا می‌تواند اوقات خوبی را برای شما رقم بزند.

منظره اتاق‌های این مجتمع یا رو به دریا و یا رو به جنگل است که شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی‌های هتل خزر، ساحلی زیبا، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، کافی شاپ، فروشگاه و… است و می‌توان به جرئت گفت که این هتل تمام امکانات رفاهی را برای مسافران خود فراهم کرده است تا بتوانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

سخن آخر

در این مقاله سعی داشتیم تا بهترین هتل‌های گیلان را به شما معرفی کنیم. حتماً در نظر داشته‌باشید که انتخاب یک هتل خوب برای همه افراد و خانواده‌ها یکسان نیست و شما باید بر اساس انتظاراتی که از محل اقامتتان دارید، یک هتل و یا مجتمع ویلایی را برای اقامت انتخاب کنید‌. امیدواریم که توانسته باشیم شما را در انتخاب هتل‌های خوب راهنمایی کرده باشیم.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×