گیلان، زیباکنار
0133416

بررسی روش‌های خرید ویلا در زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-27
روش‌های خرید ویلا در زیباکنار

خرید ویلا در زیباکنار می‌تواند گزینه بسیار جذابی باشد که هم برای سرمایه‌گذاری و هم برای تفریح و گردش به‌سود خریدار است. روش‌های خرید ویلا در زیباکنار چقدر تنوع دارد؟ تعداد افراد معدودی هستند که امکان خرید نقدی ویلا را دارند و مجبورند به گزینه‌های دیگری فکر کنند. خرید نقدی می‌تواند جذاب باشد و از لحاظ اقتصادی نیز به‌سود خریدار و فروشنده است. از طرفی فروشنده نیز با این سرمایه می‌تواند به بخش دیگری از کار خود بپردازد و کسب وکار خود را رونق دهد. اما محدودیت در این گزینه دو مسیر را در اختیار خریداران قرار می‌دهد که متأسفانه برخی راه بد را انتخاب می‌کنند و از خرید ویلا در زیباکنار منصرف می‌شوند.

اما به همت برخی از شرکت‌های فعال در زیباکنار و افراد پیمانکار، روش‌های جدیدی در خرید ویلا زیباکنار باب شده است که باعث رضایت خریداران شده است. یکی از شرکت‌هایی که از ایده‌های خلاقانه برای فروش ویلا به گردشگران استفاده کرده است و خود را به‌عنوان یک شرکت کارآفرین معرفی کرده است، شرکت انبوه‌سازان آرش سازنده شهرک‌های ویلایی آرش است که زمینه را برای خرید ویلا در استان گیلان و شهر زیباکنار فراهم آورده است. در این مطلب به چهار شیوه اصلی برای خرید ویلا در زیباکنار اشاره خواهیم کرد که بسیاری با استفاده از این راهکارها صاحب ویلا و حتی زمین شده‌اند. پس با ما همراه باشید!

خرید ویلا در زیباکنار به‌صورت نقدی؛ مناسب ولی سخت!

یکی از گزینه‌های خرید ویلا در زیباکنار، خرید نقدی است که معامله به‌صورت کامل انجام‌گرفته و پس از ثبت قرارداد ویلا به خریدار واگذار می‌گردد. این شیوه در بین فروشندگان گزینه‌ای محبوب محسوب می‌شود و حتی برخی برای تشویق خریداران از گزینه‌های تخفیف استفاده می‌کنند. این شیوه از لحاظ اقتصادی و همچنین آرامش خاطر گزینه مناسبی محسوب می‌شود و خریدار پس از پایان معامله می‌تواند با خیال راحت از ملک خود استفاده کند.

در این روش خریدار ویلا پس از مشاهده موقعیت ویلا و امکانات آن، با مراجعه به شرکت قرارداد خرید ویلا در زیباکنار را منعقد می‌کند و در یک فرایند قانونی ویلای خود را تحویل می‌گیرد.

خرید به‌صورت اقساطی؛ گزینه‌ای خوب برای کارمندان!

شاید اگر از بسیاری از کارمندان و کسانی که حقوق ماهیانه ثابت دارند بپرسید که ویلا دارند یا خیر؟ با جواب منفی مواجه شوید. موقعیت زندگی این دسته از افراد و شرایط سخت پس‌انداز کردن باعث می‌شود که چندان به خرید ویلا در زیباکنار فکر نکنند و اگر در طول سال به استان گیلان یا شهر زیباکنار سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند که یک ویلا اجاره کنند. اما امروزه شرایطی پیش آمده است که این افراد نیز می‌توانند به‌راحتی صاح بویلا شوند و از آن ویلا به‌عنوان یک صاحب استفاده‌کنند.

گزینه خرید ویلا در زیباکنار به‌صورت اقساطی می‌تواند شرایط مناسبی برای خریداران رقم بزند و آنها در ازای گذاشتن تضمین کافی اقدام به خرید ویلا می‌کنند. در واقع فروشندگان ویلا پس از نشان دادن آن به خریدار و انجام توافق، مبلغ مورد نظر را به‌صورت قسطی برای خریدار تعریف می‌کنند. در این شیوه سود چندانی از خریدار دریافت نمی‌شود و برای خریدار نیز گزینه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود.

خرید ویلا در زیباکنار به کمک وام بانکی

در این روش بانک به‌عنوان یک واسطه قرار می‌گیرد و با توافق با فروشنده شرایط دریافت وام برای خریدار را معرفی می‌کند. برای دریافت وام، فرد خریدار ابتدا ویلا را پسندیده و با حضور در شرکت شرایط ویلا و قیمت آن را در نظر می‌گیرد. در مرحله بعد این خریدار به بانک معرفی شده و بانک نیز زمینه دریافت وام را برای وی فراهم می‌کند. این گزینه نیز برای فروشنده ملک بسیار مناسب است و پس از پایان معامله پول ملک خود را دریافت می‌کند. فرد خریدار نیز در ازای وامی که دریافت کرده است، از طرف بانک دفترچه قسط دریافت کرده و هزینه آنها را می‌پردازد. در این جریان بانک نیز با تعریف سود مشخص، شرایط برقراری معامله را فراهم کرده و وظیفه دریافت پول را عهده دار می‌شود.

گرفتن وام بانکی برای خرید ویلا در زیباکنار از چند جهت می‌تواند برای خریدار و فروشنده مناسب باشد. در وهله اول سود بانکی نسبت به هزینه‌ای که فرد می‌خواهد در طول بازپرداخت وام برای اجاره هزینه کند چندان بالا نیست و فرد از این لحاظ می‌تواند امیدوار باشد که سود کافی برده است. از طرفی این شیوه باعث می‌شود که فرد سرمایه خود را حفظ کرده و سرمایه بیشتری داشته باشد. این گزینه برای کسانی که در سالیان بعد قصد فروش ویلای خود را دارند مناسب است و می‌توانند سود پرداختی به بانک را با فروش ویلا و سود سالانه آن جبران کنند.

چه روش‌هایی برای خرید ویلا در زیباکنار وجود دارد

پیش خرید ویلا؛ محبوب و کم دردسر

پیش خرید ویلا در زیباکنار یکی از گزینه‌های محبوب خریداران است که آنها را از دردسر ساخت ویلا رها می‌کند. پیش خرید ویلا شرایط خاص خود را دارد و خریدار مجبور به پرداخت سود بابت قسط یا وام نیست و هزینه خرید خود را به‌صورت یک جا یا نهایتاً چند قسط محدود پرداخت می‌کند. در این روش، فرد خریدار شرکت سازنده ویلا را وکیل خود قرار داده و شرکت در ازای ساخت ویلا درصد محدودی سود برمی‌دارد. پیش خرید ویلا در زیباکنار از چند لحاظ می‌تواند منفعت داشته باشد که هم شامل خریدار و هم شامل فروشنده می‌شوند. فروشنده در ازای بستن قرارداد کل یا بخشی از هزینه ساخت ویلا را دریافت می‌کند و از طرفی از فروش ویلای خود مطمئن است.

اما پیش خرید ویلا زیباکنار برای خریدار نیز سودمند است. در وهله اول، خریدار ویلا بدون آنکه زحمت ساخت وساز یا گرفتن مجوز ساخت را بکشد، بر روند ساخت ویلا نظارت دارد و می‌تواند بخش‌های مختلف آن را با سلیقه خود انتخاب کند. اگرچه این تغییرات ممکن است قیمت اولیه ویلا را تغییر دهد، اما در کل می‌تواند به‌سود خریدار باشد. اما سود دیگری که از این روش نصیب خریدار می‌شود این است که نیازی به پرداخت سود و یا قرار دادن واسطه نیست و فرد می‌تواند در مراحل مختلف ساخت ویلا هزینه آن را بپردازد.

با وجود اینکه روش‌های مختلفی برای خرید ویلا در زیباکنار ارائه شده است، اما توجه‌داشته‌باشید، که انجام این معامله‌ها در یک شرکت نامعتبر یا اعتماد به افراد کلاهبردار ممکن است شما را مشکلات متعددی مواجه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت انبوه‌سازان آرش و اطلاع از سابقه آن وب‌سایت ما را مطالعه کنید و برای خرید ویلا و زمین با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×