گیلان، زیباکنار
0133416

مهم‌ترین ابزارهای خانه‌‌تکانی ویلا در نوروز

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
خانه تکانی ویلا در 1401

ویلا نیز مانند هر خانه دیگری با نزدیک شدن سال جدید نیاز دارد که تمیز شود و به اصطلاح تکانده شود. مسلماً برای تمیزکردن و خانه‌تکانی ویلا نیاز به ابزارهایی است که باید از آنها استفاده کرد. در این مطلب به مهم‌ترین ابزارهای خانه‌‌تکانی ویلا در نوروز پرداخته شده است.

برای خرید ویلا در خزرشهر بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

ابزارهای خانه‌‌تکانی ویلا

برای تمیز کردن یک ویلا برای سال 1401 به ابزارها و وسایل زیر نیاز خواهید داشت:

1.مایع شیشه پاک‌کن

یکی از ابزارها و وسایلی که به آن برای خانه تکانی ویلا در 1401 نیاز خواهید داشت، محلول شیشه پاک‌کن در کنار دستمال های تمیز است. با این دو وسیله شما باید  پنجره‌ها و شیشه ها و وسایل شیشه‌ای در ویلا را به‌خوبی تمیز کنید.

تمیز‌بودن پنجره‌ها و وسایل شیشه‌ای در تمیز دیده‌شدن ویلا و در زیبایی آن نقش مهمی‌دارند. حتماً با دقت پنجره‌ها را تمیز کنید و سپس به‌سراغ میزها و کمدها و دیگر وسایل بروید تا بتوانید ویلا را زیبا کنید. در انتخاب محلول های شیشه پاک کن دقت کنید و بهترین ها را انتخاب نمایید.

2.دستکش

یکی از مهم‌ترین ابزارها برای خانه تکانی ویلا در 1401، دستکش است. دستکش در همه مراحل تمیز کردن ویلا مورد نیاز است. برای شستن فرش‌ها، موکت‌ها، شستن حیاط، شستن حمام و سرویس بهداشتی و جرم‌گیری و کارهای دیگر مطمئناً به دستکش نیاز خواهید داشت. بدون دستکش اقدام به خانه تکانی نکنید.

مخصوصاً کارهایی که با مواد شوینده است را بدون دستکش انجام ندهید چون پوست شما را خراب می‌کند و می‌تواند منجر به آسیب به پوست شما شود. خوشبختانه دستکش ها قیمت چندانی هم ندارند و به‌راحتی می‌توانند چند جفت از آنها را خریداری کنید و با خیال راحت اقدام به خانه تکانی ویلا کنید.

3.تی

از دیگر ابزارهای خانه‌‌تکانی ویلا که برای سال جدید نیاز دارید تی است. تی برای تمیز کردن کف ویلا استفاده می‌شود. تی می‌تواند لاستیکی باشد یا نخی. هرکدام برای جای خاصی مناسب است.

تی‌های پلاستیکی برای جمع کردن آب از کف بسیار مناسب هستند و تی‌های نخی نیز به‌خوبی می‌توانند چربی ها و جرم ها را از کف ویلا تمیز کنند. بر حسب کاری که می‌خواهید انجام دهید از طی مناسب استفاده کنید و کف ویلا را به‌خوبی تمیز کنید.

از تی‌ها برای شستشو فرش‌ها و موکت ها نیز می‌توان استفاده کرد. برخی از تی‌ها خود دارای مخزن هستند و می‌توانند آب و کف را به اسپری کنند. این تی‌ها می‌توانند کار شما را بسیار راحت‌تر کنند.

برای خرید ویلا شمال با کارشناسان مجموعه آرش در ارتباط باشید.

4.گردگیر

اگر مدت‌زمانی است که در ویلا نبوده‌اید پس برای خانه تکانی ویلا در 1401 حتماً نیاز به گردگیر خواهید داشت. وقتی جایی برای مدت‌زمانی رها می‌شود، گرد و غبار در آن‌جا خوش می‌کند درنتیجه حتماً نیاز پیدا خواهید کرد که از گردگیر استفاده کنید.

گردگیر به‌خوبی گرد و خاک را از روی وسایل و دیوارها تمیز می‌کند و باعث تمیزی ویلا می‌شود. گردگیر در دو توع بلند و کوتاه وجود دارد. با نوع بلند آن می‌توانید سقف و دیوارها را تمیز کنید و با نوع کوچک آن، پشت یخچال ها، اطراف مبلمان و دیگر جاها را به‌خوبی تمیز کنید. این گردگیرها قابل شستشو واستفاده مجدد هستند.

5.براق‌کننده‌ها

از دیگر ابزارهای خانه‌‌تکانی ویلا در سال جدید،براق‌کننده است. این براق‌کننده‌ها باعث می‌شوند تا شما بتوانید وسایلی مانند اجاق گازها، یخچال، میز و دیگر چیزها را به‌خوبی برق بندازید و باعث زیباترشدن هر چه بیشتر ویلا شوید. براق‌کننده‌های مناسبی را خریداری کنید و از آنها به میزان مناسب استفاده کنید.

با خرید ویلا زیباکنار یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای آینده خود داشته باشید.

6.فرچه و برس

از دیگر ابزارهای لازم برای خانه تکانی ویلا در سال 1400 فرچه و برس است. برای تمیز کردن خیلی از بخش‌های ویلا شما نیاز دارید تا از آنها استفاده می‌کنید. بخش‌هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی، استخر، کف ویلا، اجاق گازها و دیگر موارد همگی برای تمیز شدن کامل از جرم و رسوب و کثیفی نیاز به فرچه و برس دارند.در کنار آنها ممکن است به مسواک نیز نیاز داشته‌باشید. پس حتماً فرچه و برس و مسواک تمیز و مناسب خریداری کنید تا بتوانید کار خانه تکانی ویلا در 1401 را به‌درستی پیش ببرید.

7.حوله و دستمال

از دیگر وسایلی که برای خانه تکانی ویلا برای سال 1401 نیاز دارید، حوله و دستمال به میزان کافی است. این حوله ها و دستمال ها باید تمیز و مناسب باشند. اگر دوست دارید می‌توانید از تی‌شرت‌های نخی قدیمی که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید به‌جای حوله و دستمال استفاده نمایید.

8.سطل

از دیگر وسایل و ابزارها برای خانه تکانی ویلا برای 1410 سطل است. از سطل ها می‌توان برای آب ریختن، درست کردن محلول های تمیزکننده، جابه‌جایی آشغال ها و کارهای دیگر استفاده کرد. سطل ها می‌توانند در اندازه های مختلف باشند. این بستگی به نیاز شما دارد. سطل های مناسبی را تهیه کنید و کار تمیز کردن ویلا برای پذیرایی از سال نو را شروع نمایید.

خرید ویلا در فریدونکنار را به عهده بهترین فروشنده ملک و زمین در شمال بگذارید.

9.جاروبرقی

از دیگر ابزارهایی که برای تمیز‌کردن ویلا و خانه‌تکانی‌کردن آن برای عید 1401 به آن نیاز دارید، جاروبرقی است. با جاروبرقی شما باید اتاق‌ها را به‌خوبی تمیز کنید، فرش‌ها را تمیز کنید و کثیفی های روی آن را برطرف کنید، گردو غبارها را از روی مبل‌ها و دیگر چیزها بردارید و به‌طور کلی همه‌جا را تمیز کنید.

جاروبرقی را در ساعات پرمصرف برق استفاده نکنید تا هم هزینه کمتری برای برق بپردازید و هم در مصرف برق صرفه‌جویی کنید.

در آخر اگر در ویلای خود استخر و جکوزی دارید، برای تمیز کردن آنها نیز به وسایل خاصی نیاز دارید که یا باید داشته‌باشید یا باید تهیه کنید. یادتان باشد که خانه‌تکانی‌کردن در ویلا می‌تواند فرصت خوبی برای تمیز و مرتب کردن ان باشد مخصوصاً اگر دقعات اندکی در سال به آنجا می‌روید.

 

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×