گیلان، زیباکنار
0133416

مزایای خرید ویلا در رامسر

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
Buying a villa in Ramsar

حتماً این ضرب المثل را بارها شنیده‌اید که می‌گویند هر گل رنگ و بوی خود را دارد. در مورد شهرهای شمالی نیز این مثل کاملاً صادق است چرا که هرکدام از شهرهای شمالی مزایا و ویژگی‌های خاص خود را در این حوزه دارند. نظرتان درباره خرید ویلا در رامسر چیست؟

تمامی این شهرها محبوبیت خاصی دارند اما دلیل محبوبیت هر شهر با سایر شهرها متفاوت است. رامسر یکی از آن شهرهای شمالی است که بی برو برگرد در صدر لیست محبوب‌ترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا قرار دارد. در ادامه قصد داریم تعدادی از مهمترین مزایای آن در رامسر را با هم بررسی کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

5 دلیل خرید ویلا  در رامسر

1- موقعیت جغرافیایی عالی رامسر و دسترسی به مناطق پر طرفدار

یکی از مهمترین فاکتورهایی که موجبات جذابیت هر چه بیشتر یک شهر را فراهم می‌کند موقعیت جغرافیایی آن شهر و دسترسی‌هایی است که آن شهر به مناطق اطراف خود دارد.

اگر بخواهیم این فاکتور را معیار و ملاک خود برای دسته‌بندی شهرهای شمالی از منظر میزان محبوبیت قرار دهیم باید گفت که رامسر در نبرد با سایر شهرستان‌های استان مازندارن بی‌شک اول خواهد شد. این شهر زیبا و رویایی با جنگل‌های انبوه خود همچون یک زمرد تابنده در خطه شمال می‌درخشد.

دسترسی بی‌بدیل این شهر به جاده‌های سرسبز در غرب گیلان، دسترسی عالی به تهران و شرق مازندران همچون شهرهای نور و نوشهر، دسترسی به متل قو، نمک آبرود و رشت و لاهیجان توانسته رامسر را به یکی از مراکز پرطرفدار در خرید ویلا تبدیل کند.

شما می‌توانید در یک مسیر سه‌ساعته خود را از تهران به رامسر برسانید. بنابراین جای تعجب نیست که رامسر جزو محبوب‌ترین شهرهای شمالی از دیدگاه ساکنین تهران باشد.

از برکات وجود رامسر، شهرهای اطراف نیز در حوزه خرید ویلا جان گرفته‌اند و رونق بالایی در آن‌ها برقرار است. شما با خرید ویلا در رامسر می‌توانید دسترسی بسیار سریع و عالی به محبوب‌ترین شهرهای شمالی و همچنین تهران داشته‌باشید.

برای خرید ویلا شمال قسطی با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

2 – خرید ویلا در رامسر به‌دلیل رشد بی‌نظیر سرمایه

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به‌دنبال یک راه سرمایه‌گذاری پر سود و پربازده می‌گردید باید این سرمایه‌گذاری را در لیست خود قرار دهید. اما چرا اختصاصاً رامسر؟ شما می‌توانید در تمامی شهرهای شمالی اقدام به خرید ویلا و سرمایه‌گذاری نمایید اما آنچه که اهمیت دارد نرخ رشد قیمت ویلای شما و میزان سودآوری سالانه است.

نرخ رشد قیمت ویلا در رامسر نسبت به سایر شهرهای مازندران نرخ رشد صعودی تری است بنابراین اگر می‌خواهید با ضریب اطمینان بالا سرمایه‌تان را چند برابر کنید و آن را در مکانی امن قرار دهید باید دست به خرید ویلا در رامسر بزنید.

میزان سودآوری با خرید ملک در رامسر نسبت به این میزان در شهرهای دیگر شمالی بالاتر است. بنابراین اگر سرمایه‌تان کفاف چنین کاری را می‌دهد تعلل نکنید و در عروس شهرهای شمالی برای خرید ویلا قدم بردارید.

برای خرید ویلا اقساطی شمال در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

3- جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر در رامسر

هرچقدر هم حرف از سرمایه‌گذاری و سودآوری یک منطقه در حوزه خرید ویلا بزنیم باز هم نمی‌توان جنبه تفریح و سرگرمی را نادیده گرفت. یکی از اصلی‌ترین اهداف افراد برای خرید ویلا در شمال سکونت در منطقه‌ای است که برای آن‌ها موجبات تفریح و تفرج را فراهم‌کند.

رامسر همان شهری ست که می‌توان در آن با خیال آسوده از زیبایی‌ها و جاذبه‌های طبیعی و البته تاریخی آن بهره برد و لحظه‌ای احساس کسالت و بی حوصلگی نکرد.

از جمله جاذبه‌های دیدنی و هیجان‌انگیز رامسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاخ مرمر
  • بلوار زیبا و خاطره انگیز معلم
  • تله‌کابین رامسر
  • روستای جواهرده
  • جنگل دالخانی
  • آبشار سیاسرت
  • سد میجران
  • آبشار صفارود
  • دریاچه قو
  • آب‌گرم سادات محله
  • بازارهای هفتگی و مراکز خرید

شهر رامسر به حدی از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی اشباع است که اگر بخواهیم نام تک تک دیدنی‌های آن را بیاوریم باید تا انتهای مطلب از آن‌ها یاد کنیم. بنابراین از جمله مهمترین مزایای خرید ویلا در رامسر دسترسی به جاذبه‌های دیدنی فوق‌العاده در این شهر است.

برای خرید ویلا دوبلکس شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

4 – آب‌وهوای فوق‌العاده مزیت خرید ویلا در رامسر

یکی از مزایای خرید ویلا در رامسر آب‌وهوای بی‌نظیری ست که در اتمسفر این شهر جریان دارد. رامسر به‌دلیل نزدیک بودن به رشته‌کوه‌های البرز و دریای خزر آب‌وهوایی دل‌انگیز و رویایی دارد و در اغلب اوقات سال در آن شاهد بارش باران هستیم. آب‌وهوای این شهر مانند سایر شهرهای ساحلی کمی شرجی و مرطوب است بنابراین برای افرادی که عاشق اینگونه آب‌وهوا هستند خرید ویلا در رامسر یک مزیت عالی به‌شمار خواهد رفت.

5- رونق بالای اقتصادی در شهر رامسر

شهر رامسر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی عالی خود و نزدیکی به تهران و شهرهای مهم همچون رشت و لاهیجان دارای رونق اقتصادی بالایی است. انواع و اقسام کسب‌وکارها در این شهر از جمله کشت و کار، کشاورزی، ماهیگیری، کسب‌وکارهای صنعتی و حتی ساخت‌وساز پروژه‌های ساختمانی از جمله ویلا و مراکز خرید رونق بالایی دارد. فرقی ندارد در کدام حوزه فعالیت می‌کنید.

شما می‌توانید کسب‌وکار شخصی خود را در رامسر راه‌اندازی کنید و در مدت‌زمان کوتاهی شاهد رونق گرفتن آن باشید از آنجایی که رامسر محل رفت‌وآمد گردشگران است جریان نقدی پر رونقی در آن وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید با خرید ملک در یک منطقه از لحاظ کاری نیز پیشرفت چشمگیری داشته‌باشید آن را در رامسر انتخاب کنید.

برای پیش‌فروش ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری خرید ویلا در رامسر

خرید ویلا در رامسر سراسر مزایای ریز و درشتی است که می‌تواند شما را به‌سادگی برای خرید ویلا در این منطقه متقاعد کند. ارتقای کیفیت زندگی، بالابودن سطح اجتماعی در این شهر، نرخ بالای بازدهی، رونق بالای اقتصادی، موقعیت جغرافیایی عالی، آب‌وهوای دل‌انگیز و دسترسی بی‌نظیر این شهر به محبوب‌ترین و مهم‌ترین شهرهای شمالی همگی از جمله مزایای خرید ویلا در رامسر است. برای خرید ویلا در رامسر از مشاورین حرفه‌ای کمک بگیرید تا بهترین انتخاب ممکن را صورت دهید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×