گیلان، زیباکنار
0133416

نکاتی که باید پیش از اجاره ویلا در لاهیجان بدانید

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-14
اجاره ویلا در لاهیجان

لاهیجان عروس شهرهای شمالی ست و اصلاً دور از انتظار نیست که افراد زیادی قصد کنند تعطیلات خود را در این شهر زیبا سپری نمایند. لاهیجان در چهارفصل سال دارای زیبایی‌های خاص و منحصربه‌فرد است بنابراین نمی‌توان تمایزی بین فصول مختلف آن قائل شد. در واقع در تمام فصل‌های سال این شهر شمالی پذیرای مهمانان و گردشگران است. اگر شما هم یکی از این گردشگران هستید و عاشق سفر به لاهیجان می باشید ممکن است فکر اجاره ویلا را در سر داشته‌باشید. بد نیست پیش از اجاره ویلا نکات مهمی را بدانید و آن‌ها را مد نظر قرار دهید. چنانچه قصد اجاره ویلا در لاهیجان را دارید در ادامه با ما همراه باشید چرا که قصد داریم این نکات را با هم بررسی کنیم.

برای اجاره ویلا ساحلی در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

موقعیت مکانی و دسترسی های ویلا را بررسی کنید

این روزها اغلب افراد برای اجاره ویلا در شهرهای مختلف شمالی اقدام به اجاره آنلاین ویلا می‌نمایند. زمانی که برای اجاره ویلا اقدام می‌کنید قطعاً با انبوهی از آدرس های مختلف در لاهیجان روبه‌رو می‌شوید که هیچ ایده‌ای در مورد آن‌ها ندارید. در واقع اصلاً نمی‌دانید که ویلاهایی که در حال بررسی آن‌ها هستید در کدام منطقه از شهر واقع‌شده‌اند. بنابراین بهتر است آدرس ویلا را روی گوگل مپ پیدا کنید و شرایط را در آن منطقه بررسی نمایید.

شما می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد دسترسی ها و منقطه مورد نظر پیدا کنید. مناطقی که خارج از شهر هستند به‌خوبی روی نقشه مشخص خواهند شد بنابراین برای هرکدام از ویلاهای کاندید شده این کار را انجام دهید و آدرس ویلا را روی نقشه سرچ کنید تا اطلاعات نسبتاً خوبی در مورد میزان دسترسی های ویلا به‌دست آورید.

هزینه اجاره ویلا را بررسی کنید

زمانی که می‌خواهید اقدام به اجاره ویلا در لاهیجان نمایید بایستی هزینه اجاره ویلا را بررسی کنید. ویلای انتخابی شما باید اجاره معقولی داشته باشد و مهم‌تر از همه اینکه شما بایستی از پس این اجاره برآیید. گاهی اوقات افراد تصور می‌کنند که سه یا چهار روز سفر این حرف‌ها را ندارد و هر چقدر که هزینه اجاره ویلا باشد پرداخت می‌کنند در حالی که این کار به‌شدت اشتباه است.

برای اجاره ویلا در گیلان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

برخی از صاحبان ویلا ممکن است مبالغ بالایی برای اجاره ویلا تعیین کرده باشند بنابراین پیش از اینکه ویلا را اجاره کنید قیمت‌های اجاره در آن حوالی را بررسی کنید و مطمئن شوید که نرخ اجاره ویلا نرخی منطقی و معقول است.

امکانات ویلا را بررسی کنید

پیش از اجاره ویلا در لاهیجان حتماً امکانات آن را بررسی کنید. به‌عنوان مثال ممکن است وجود استخر و سونا و جکوزی چندان برای شما مهم نباشد بنابراین می‌توانید قید اجاره چنین ویلایی را بزنید و با هزینه‌ای کمتر سراغ یک ویلا با امکانات کمتر باشید. همچنین اگر وجود برخی امکانات مانند پارکینگ، زمین بازی، تجهیزات آشپزی و سیستم‌های صوتی تصویری در ویلا برایتان مهم است سعی کنید پیش از اجاره از وجود این امکانات در ویلا مطئن شوید.

برای خرید باغ ویلا در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

میزان دسترسی ویلا به جاذبه‌های دیدنی لاهیجان را بررسی کنید

اگر می‌خواهید دسترسی نسبتاً خوبی به جاذبه‌های دیدنی لاهیجان داشته‌باشید و بدون نیاز به استفاده از خودرو در حوالی ویلا به گشت‌وگذار بپردازید سعی کنید این میزان دسترسی را بررسی کنید. لاهیجان جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد همانند شیطان کوه، بام سبز لاهیجان، استخر لاهیجان و بازار سنتی لاهیجان. همچنین ممکن است تمایل داشته‌باشید در بافت تاریخی لاهیجان اقدام به اجاره ویلا نمایید. بنابراین پیش از اجاره ویلا در لاهیجان میزان دسترسی و نزدیک بودن به جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی و تاریخی را بررسی کنید و در صورتی که تمایل دارید نزدیک به مراکز تفریحی و جاذبه‌های دیدنی سکونت داشته‌باشید ویلایی در آن حوالی انتخاب کنید.

هزینه کنسلی ویلا را از صاحب ویلا بپرسید

برای اغلب ما پیش آمده است که به‌دلیل تغییر شرایط آب‌وهوایی مجبور به کنسل کردن سفرهای شمالی شده ایم. شما نیز ممکن است به قصد سفر به لاهیجان ویلای مورد نظرتان را رزورو کرده باشید اما اکنون به این دلیل از سفر منصرف شده‌اید و قصد دارید ویلا را کنسل کنید. سعی کنید پیش از اجاره ویلا در مورد شرایط کنسلی و هزینه کنسلی از صاحب ویلا اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

 

چنانچه پیش از اجاره ویلا در لاهیجان اقدام به پرسیدن درباره این موضوع نکرده باشید به ناگاه متوجه شوید که امکان کنسلی ویلا وجود ندارد و هیچ هزینه‌ای به شما باز پس داده نخواهد شد. بنابراین همیشه سعی کنید در این باره اطلاعات لازم را دریافت کنید و شرایط کنسلی را با موافقت صاحب ویلا تعیین نمایید.

در مورد قوانین ویلا جویا شوید

برخی از ویلاهای لاهیجان دارای محوطه باز هستند و می‌توانید حیوانات خانگی خود را همراهتان به سفر ببرید و در محوطه رها کنید اما برخی ویلاهای با وجود داشتن فضای باز چنین اجازهای به شما نمی‌دهند و دلیل آن قوانینی ست که صاحب ویلا برای ویلا تعیین کرده. شما باید پیش از اجاره ویلا در مورد قوانین آن از صاحب ویلا جویا شوید.

چه در اجاره آنلاین و چه در اجاره حضوری ویلا در لاهیجان بهتر است در این باره با صاحب ویلا صحبت کنید. به‌عنوان مثال در بسیاری از ویلاها شما حق تردد با کفش در ویلا، حق آوردن حیوانات خانگی، حق برپا کردن جشن، حق استعمال دخانیات و حق آوردن مهمان اضافی را ندارید بنایراین سعی کنید پیش از اجاره ویلا در مورد قوانین ویلا با صاحب ویلا صحبت کنید و از قوانین آگاهی کافی داشته‌باشید.

برای اجاره ویلا استخردار در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید

 

نتیجه‌گیری

پیش از اجاره ویلا در لاهیجان باید دقت ویژه‌ای به نکات اجاره ویلا داشته‌باشید. توجه به قیمت اجاره ویلا، میزان دسترسی به مکان‌های تفریحی در لاهیجان، میزان دسترسی به امکانات شهری، موقعیت جغرافیایی ویلا در لاهیجان و قوانین ویلا از جمله‌این موارد هستند. ویلاهای لاهیجان در دو دسته ویلاهای ساحلی و جنگلی قرار داده می‌شوند با این حال می‌توانید در مرکز شهر نیز اقدام به اجاره ویلا نمایید بنابراین پیش از اجاره ویلا به رفت‌وآمدهایی که باید در مسیرهای پیش رو انجام دهید نیز به‌خوبی فکر کنید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×