گیلان، زیباکنار
0133416

ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا کدامند؟

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-06-18
ارزان‌ترین شهرهای شمالی

ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا کدام شهرها می‌باشند؟ برخی از شهرهای شمالی جزو ارزان‌ترین شهرها در حوزه خرید ویلا هستند بنابراین کافی ست این شهرها را بشناسید و در این شهرها یا حوالی آن‌ها ویلای مورد نظرتان را خریداری کنید. اگر مشتاقید بدانید این شهرها کدام‌اند در ادامه با ما همراه باشید.

مطمئنا نمی‌توانید فردی را پیدا کنید که در مورد سرمایه خود بی‌توجه باشد. همه افراد برنامه‌هایی خاص برای سرمایه‌شان دارند و می‌خواهند به ایمن‌ترین شکل ممکن سرمایه‌شان را چند برابر کنند. مهم نیست این سرمایه کم باشد یا زیاد اما ممکن است برخی افراد درمورد کم‌بودن سرمایه‌شان نگرانی‌هایی داشته‌باشند. آن‌ها ممکن است تصور کنند که اصلاً مگر می‌شود با این حجم از سرمایه اقدام به یک سرمایه‌گذاری امن نمود و یا اینکه مگر می‌شود با این میزان سرمایه اقدام به خرید ویلا در شمال نمود؟

در نهایت هم با فکر اینکه سرمایه‌شان کفاف خرید ویلا در شمال را نمی‌دهد ناامید می‌شوند و پا پس‌می‌کشند. اما ما به شما می‌گوییم که با سرمایه‌های کم هم می‌توانید در شمال نسبت به خرید ویلا اقدام کنید. به شرطی می‌توانید این اقدام را انجام دهید که در ارزان‌ترین شهرهای شمالی دست به خرید ویلا بزنید.

برای خرید ویلا در بابلسر با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

معرفی ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا

خرید ویلای ارزان در چمستان

چمستان یکی از محبوب‌ترین و زیباترین شهرهای شمالی کشور است که در نزدیکی نور واقع‌شده است. این منطقه پر از شگفتی های دیدنی ست و البته آب‌وهوایی خوش که توانسته پای گردشگران را به‌خود باز کند. اما چه دلیلی واضح تر از ارزان‌بودن قیمت ویلا در این شهر باعث کشیده شدن پای خریداران ویلا به این منطقه شده است؟ بی‌شک چمستان را می‌توان یکی از ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا قلمداد کرد.

این شهر با وجود اینکه شهری ساحلی نیست اما فاصله بسیار کمی تا ساحل خزر دارد و همین موضوع باعث‌شده تا بتوانید در عین حال که در آب‌وهوایی کوهستانی و مطبوع ساکن می‌شوید دسترسی سریعی به ساحل دریای خزر داشته‌باشید. چمستان دارای شهرک‌های متنوعی همچون سعادت آباد است که می‌توانید با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در آن‌ها اقدام به خرید ویلا نمایید. نکته مثبت خرید ویلا در این شهرک ها این است که آن‌ها در حال رشد و پیشرفت هستند و جزو مناطق در حال توسعه در شمال به‌حساب می‌آیند بنابراین با خرید ویلا در این مناطق می‌توانید بازدهی خوبی را برای خود رقم بزنید.

برای خرید ویلا نوساز در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید ویلای ارزان در آمل

اگر سرمایه چندان بزرگی در اختیار ندارید اما فکرهای بزرگی برای سرمایه‌گذاری در سر می پرورانید ما خرید ویلا در آمل را به شما پیشنهاد می دهیم. آمل یکی از ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا است که می‌توانید با سرمایه‌ای معقول در آن اقدام به خرید ویلا نمایید. شاید یکی از دلایل ارزان‌بودن ویلا در آمل را بتوان دور بودن نسبی این شهر از ساحل دریای خزر دانست. هرچند که راه زیادی تا ساحل در پیش ندارید اما از آنجایی که آمل شهری ساحلی نیست قیمت ویلا هم در آن به نسبت مقرون‌به‌صرفه است. این نکته برای افرادی که عاشق آب‌وهوای کوهستانی و جنگل‌های پرطراوت و همیشه مه گرفته شمالی هستند یک امتیاز عالی محسوب می‌شود چرا که می‌توانید با خرید ویلا در آمل آن هم با قیمتی ایده‌آل و اقتصادی از طبیعت و آب‌وهوای بی‌نظیر آمل بهره‌مند شوید.

این را هم بگوییم که آمل نزدیک‌ترین شهر مازندران به تهران است. در واقع بعد از طی‌کردن مسیر جاده هراز اولین شهری که پای در آن خواهید گذاشت آمل است بنابراین با خرید ویلا در آمل امتیازات زیادی نصیب شما خواهد شد که مهم‌ترین آن‌ها صرفه اقتصادی در خرید ویلا است. آمل دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شگفت‌انگیزی است که بی‌شک آخر هفته‌های شما را به آخر هفته‌های هیجان‌انگیزی تبدیل خواهد کرد. کوهنوردی در قله دماوند، کمپ هفتگی در پارک ملی لار، تفرج در پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان، گشت‌وگذار در پارک جنگلی هلومسر،  راهی شدن به  سوی آب معدنی لاریجان، کمپ در جنگل الیمستان و بازدید از آبشار شاهاندشت بی‌شک جزو برنامه‌های اصلی شما در آما خواهد بود.

برای خرید ویلا شهرکی در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید ویلای ارزان در گرگان

شاید تصور کنید ارزان‌ترین شهرهای شمالی شهرهایی بی‌بهره از زیبایی، طراوت و یا جاذبه‌های دیدنی هستند اما باید گفت که به‌هیچ‌عنوان اینطور نیست. ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا تنها محدود به شهرهای ذکر شده در این مطلب نمی‌شوند بلکه سعی ما معرفی محبوب‌ترین و ارزان‌ترین این شهرها بود. شما می‌توانید در استان گلستان و در شهرهایی مانند گرگان و گنبد اقدام به خرید ویلای ارزان در مناطق جنگلی نمایید چرا که این شهرها فاصله بیشتری با ساحل دریای خزر دارند و طبیعتاً تقاضا برای خرید ویلا در این استان کمتر است.

اما این نکته را مد نظر داشته‌باشید که با خرید ویلا در این شهرها شما ساکن منطقه‌ای دنج و آرام خواهید شد که طبیعتی بکر و پاکیزه دارد و مانند اغلب مناطق مازندران جنگل‌های آن دست خورده نیست. بنابراین اگر عاشق مناطق دنج و بی حاشیه و طبیعت زیبای جنگلی هستید خرید ویلا در شهرهای استان گلستان نیز ایده خوبی خواهد بود.

برای خرید ویلا ارزان شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید ویلای ارزان در نور

اگر آرزوی خرید ویلا در شهری ساحلی در قلب شما موج می‌زند و در عین حال سرمایه‌ای که در دست دارید سرمایه‌ای متوسط است می‌توانید راهی شهر نور برای خرید ویلا شوید. نور یکی از ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا است. این شهر زیبا که دارای طبیعت جنگلی و کوهستانی در کنار دریای زیبای خزر است یکی از بی‌نظیرترین شهرهای شمال است که همنشینی این دو جاذبه را در کنار هم به زیباترین شکل ممکن رقم زده. شما می‌توانید در شهر ساحلی نور اقدام به خرید ویلای ارزان در مناطق جنگلی نمایید. بنابراین دسترسی بسیار سریع و آسان به ساحل خزر خواهید داشت و در عین حال از هوای کوهستانی مطبوع لذت خواهید برد.

شهر نور دارای مناطق ییلاقی زیبایی است که قیمت ویلا در آن مناطق به نسبت بسیار مقرون‌به‌صرفه است. توصیه ما به شما این است که فرصت خرید ویلا در نور را از دست ندهید و اقدام به خرید ویلایی ییلاقی در این شهر زیبا نمایید. جاذبه‌های بی‌نظیری در شهر نور وجود دارد که شما را بی‌شک سرگرم خواهد کرد؛ جاذبه‌هایی مانند جنگل زیبای کشپل، دریاچه الیمالات، آبشار آب پری و آبشار حرام او و صدها جاذبه طبیعی و تاریخی دیگری که می‌توانند شما را مجذوب و شیفته خود نمایند.

برای خرید زمین هکتاری در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

خرید ویلای ارزان در فریدونکنار

یکی دیگر از شهرهای ارزان شمال برای خرید ویلا فریدونکنار است. این شهر در حال رشد و توسعه است و جزو مناطقی ست که برای یک سرمایه‌گذاری بلند مدت بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. بنابراین اگر فکر و ذهنی اقتصادی دارید و به‌دنبال صرفه اقتصادی در بلند مدت هستید می‌توانید فریدونکنار این شهر زیبای ساحلی که همه آن را با برنج های خوش عطر و بویش می‌شناسند را برای خرید ویلا انتخاب کنید. شک نداشته‌باشید که این شهر زیبا اما کوچک تنها چند قدم تا رشد کامل اقتصادی فاصله دارد.

خرید ویلای ارزان در نوشهر

شاید با دیدن نام نوشهر در لیست ارزان‌ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا تعجب کرده باشید چرا که این شهر زیبا دارای بندر تجاری معروفی است و رونق اقتصادی خوبی در این منطقه برقرار است. همچنین همسایگان این شهر زیبا چالوس و نور هستند که هر دو از شهرهای پر طرفدار شمالی به‌حساب می‌آیند. اما باید گفت که نوشهر به‌دلیل دارا بودن ویلاهای جنگلی یکی از ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا محسوب می‌شود.

ویلاهایی که در نوشهر واقع‌شده‌اند از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آلی برخوردار هستند. شما همچنین می‌توانید در روستاهای نوشهر اقدام به خرید ویلا نمایید که روستاهایی زیبا با طبیعتی دل‌انگیز و بکر هستند. بنابراین اگر سودای خرید ویلای ارزان را در سر دارید می‌توانید به نوشهر به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود فکر کنید.

برای خرید ویلا اکازیون در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری

نکته مهمی که در انتخاب ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا باید در نظر بگیرید این است که قرار نیست اگر در این شهرها دست روی هر ویلایی گذاشتید قیمتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه داشته باشد. نکته‌ اینجاست که این شهرها به نسبت سایر شهرها دارای ویلاهای ارزان‌تری هستند و اگر مایل به خرید ویلای ارزان در شمال هستید می‌توانید در این شهرها ویلای ارزان پیدا کنید. با این حال شهرهای عنوان‌شده در این مطلب شهرهایی هستند که دارای ویلاهای لاکچری و گران‌قیمت نیز هستند.

بنابراین توقع نداشته‌باشید که اگر قصد خرید ویلای ارزان در نور را نمودید حق انتخاب گسترده‌ای در مورد خرید ویلاهای این شهر دارید. بهترین راه برای پیداکردن ویلای ارزان یاری‌گرفتن از مشاورین املاک در حوزه خرید ویلا است. این مجموعه ها با سابقه و تجربه زیادی که دارند می‌توانند شما را در راستای پیدا کردن شهرهای ارزان برای خرید ویلا یاری کنند.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×