گیلان، زیباکنار
0133416

روش‌های براق‌کردن مبل چرم

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1402-05-02
براق کردن مبل چرم

مبل‌ها انواع مختلفی دارند و از متریال‌های متفاوتی می‌توانند ساخته شوند. یکی از انواع مبل‌ها، مبل چرم است که طرفداران زیادی هم دارند. مبل‌های چرم اگر براق و تمیز باشند زیبایی بیشتری دارند. اما چگونه می‌توان مبل چرم براقی داشت. در این مطلب به 6 روش که منجر به براق کردن مبل چرم شما می‌شود می پردازیم.

برای اجاره ویلا در لاهیجان با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

روش‌های براق کردن مبل چرم

مبل‌های چرمی مقاومت بالاتری دارند و می‌توانند زیبایی خاصی به فضای داخلی شما بدهند. این مبل‌ها از دیگر مبل‌ها گران تر هستند چون به هر حال چرم گران تر است. از انجای که مبل‌های چرم گران تر هستند و بیشتر در دید هستند باید نسبت به آن‌ها مواظبت بیشتری به‌خرج داد. یکی از نکات مواظبت و نگه داری از مبل‌های چرم آن است که آنها را براق کرد. با براق کردن مبل‌های چرم هم عمر آن‌ها را بالاتر می‌برید و هم باعث می‌شوید تا زیبایی  آنها بیشتر شود. مبل‌های چرمی که براق هستند بهتر زیبایی خود را نشان می‌دهند و نمای بهتری دارند.

برای خرید ویلا در نمک آبرود با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

برای براق کردن مبل چرم شما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. در زیر به این روش‌ها پرداخته شده است:

1.اسپری مخصوص چرم:

یکی از روش‌هایی که می‌توان برای از آن برای برق کردن مبل چرم استفاده کنید این است که از اسپری مخصوص استفاده کنید. این اسپری های مخصوص دارای موادی هستند که به‌خوبی لکه های مبل چرم را پاک می‌کند و باعث براق شدن آن می‌شود. شما باید به‌شکل مناسب اسپری را روی مبل چرم خود اعمال کنید. از این اسپری ها می‌توان برای رنگ‌های مختلف مبل چرم استفاده کرد. اسپری براق کننده چرم یک لایه محافظ نیز روی مبل ایجاد می‌کند که باعث می‌شود تاعمر و دوام ان بالاتر برود.

2.واکس براق کننده چرم:

روش دیگر برای براق کردن چرم این است که از واکس براق کننده مخصوص چرم استفاده کنید. شما می‌توانید این ماده جامد براق کننده را با دست بر روی مبل بمالید و  به‌خوبی واکس را روی مبل چرم پخش کنید تا همه‌جا به میزان یکسانی مالیده شود و شما بتوانید همه جای مبل را تمیز و براق کنید. پس از آن که واکس را به‌خوبی روی مبل چرمی خود مالیدید با یک پارچه مناسب، مبل را تمیز کنید تا کار براق کردن مبل به‌خوبی انجام شود و جلو رود.

3.استفاده از روغن نارگیل:

استفاده از روغن نارگیل از دیگر روش‌هایی است که می‌توان با آن مبل چرمی خود را براق کرد. برای این کار باید روغن را در ابتدا به‌شکل مناسبی روی مبل چرمی بریزید و سپس با پارچه‌ای مناسب و تمیز آن را روی همه جای مبل چرمی خود بمالید. دقت کنید که باید میزان کافی و مناسبی از روغن نارگیل استفاده کنید و بیش از حد از روغن برای براق کردن مبل استفاده  نکنید. اندازه را همواره رعایت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای تمیزی و تقویت مبل چرم خود را داشته‌باشید.

4.ترکیب روغن زیتون و سرکه:

روش دیگر برای براق کردن مبل چرم این است که سرکه را با روغن زیتون ترکیب کنید. این دو را با نسبت مناسب با هم ترکیب کنید و سپس با استفاده از یک دستمال تمیز و مناسب، این مایع را روی مبل چرم خود بکشید و به‌خوبی مبل چرم خود را تمیز و براق کنید. همه جای مبل خود را با استفاده از این پارچه تمیز کنید و آن را براق کنید. با این کار هم مبل خود را تمیز و براق خواهید کرد و هم عمر آن را بالا خواهید برد.

5.آب و سرکه:

همچنین آب و سرکه ترکیب دیگری است که می‌تواند به‌خوبی باعث شود تا شما بتوانید مبل چرم خود را تمیز و براق کنید. آب  و سرکه را به‌شکل مناسب و با نسبت مساوی با هم ترکیب کنید و سپس با استفاده از یک پارچه مناسب  و تمیز از این ترکیب برای تمیز کردن و براق نمودن مبل چرم خود استفاده نمود. به آب و سرکه می‌توانید روغن زیتون یا چیزهای دیگری بیفزایید تا تأثیر آن بیشتر شود و مبل بهتر براق شود. همه جای مبل را با پارچه مرطوب تمیز کنید تا مبلی کاملاً تمیز و براق داشته‌باشید.

برای خرید ویلای تریبلکس در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

همان‌طور که می‌بینید که از روش‌های مختلفی می‌توان برای براق کردن مبل چرم استفاده کرد. هرکدام از این روش‌ها خوبی خودشان را دارند و می‌توانند به‌خوبی مبل شما را تمیز و براق کنند. یادتان باشد که از پاک کننده های قوی، آمونیاک و دیگر موادی که به ساختار چرم آسیب می‌زنند نباید استفاده کنید. در کنار این نکته یادتان باشد که مبل چرم نیاز به مراقبت مداوم دارد. نکات مواظبت از مبل چرم را به‌خوبی یاد بگیرید و به آنها عمل کنید تا مبل چرمتان عمر و دوام بیشتری داشته باشد.

داشتن ویلا در شمال مسلماً آرزوی خیلی‌ها است. انبوه‌سازان آرش شرایطی را ایجاد کرده است که خیلی‌ها می‌توانند با سرمایه مناسب برای خرید ویلا اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

6.لوسیون براق کننده و محافظ چرم:

از دیگر روش‌هایی که می‌توان از طریق آن می‌توان مبل چرمی را براق کرد، استفاده از لوسیون براق کننده و محافظ چرم است. لوسیون براق کننده علاوه بر این که باعث براقی مبل چرم شما خواهد شد و در کنار آن با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد از چرم مبل در برابر ترک خوردگی، خشک شدن و رنگ‌پریدگی بر اثر نور آفتاب جلوگیری می‌کند. این نوع لوسیون ها را می‌توان به‌راحتی از فروشگاه ها تهیه کرد و از آنها استفاده نمود. حتماً این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر و مناسب تهیه کنید.

برای خرید ویلا پلاک اول جنگل در شمال با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×