گیلان، زیباکنار
0133416

فروش ویلا دوبلکس در شهرک ویلایی زیباکنار

دسته‌بندی : اخبار و مقالات
تاریخ انتشار : 1396-12-06
ویلا دوبلکس در شهرک ویلایی

ویلا دوبلکس آن هم در شمال کشور و استان گیلان، می‌تواند ایده‌آل‌ترین انتخاب یک مشتری باشد تا سال‌های سال از دیدن چشم‌اندازهای زیبا و طبیعت بکر شمال، نهایت لذت را ببرد. شما چطور؟ دلتان چگونه ویلایی می‌خواهد؟ آیا سبک ویلا برایتان مهم است و می‌خواهید ویلایی که قرار است در شمال خریداری کنید، دوبلکس باشد یا خیر؟

امروزه یکی از پر فروش ترین  ویلاها در شمال، فروش ویلا دوبلکس در زیباکنار است که طرفداران منحصربه‌فرد خودش را دارد. غالبا افرادی که دلشان می‌خواهد یک خواب در پایین ویلا و 3 الی 4 خواب در قسمت بالا داشته‌باشند، ویلا دوبلکس را خریداری می‌کنند. ما در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با فروش ویلاهای مدرن و لوکس دوبلکس در شهرک‌های ویلایی آرش در زیباکنار، مطالب مهمی را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

فروش ویلا دوبلکس در زیباکنار

امروزه با تنوع ویلاهای مدرن و لوکس در شمال، ویلاهای دوبلکس نیز با طراحی بی‌نظیرشان، مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. یکی از بهترین مناطقی که برای ساخت ویلا دوبلکس توسط فروشندگان و سازندگان زبردست آرش انتخاب شده، شهرک‌های ویلایی زیباکنار است. در واقع تیم طراحی و مهندسی آرش، با در نظر گرفتن آپشن‌های امنیت، موقعیت جغرافیایی، کیفیت ساخت و متریال‌های درجه یک، مجموعه‌ای از ویلاهای دوبلکس را در یک محیط دنج و آرام در کنار چشم‌اندازهای دیدنی و متفاوت ساخته است که با شرایطی عالی، برای خرید و فروش در اختیار مشتریان و گردشگران قرار گرفته است. اگر شما هم مدتی است به فکر خرید ویلا دوبلکس آن هم در شهرکی بسیار زیبا با همه امکانات هستید، پیشنهاد می‌کنیم از ویلاهای شهرکی آرش دیدن نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید ویلا در شمال را داشته‌باشید.

سبک ویلای دوبلکس

ویلای دوبلکس نمونه‌ای متفاوت نسبت به سبک ویلاهای همکف است که به‌دلیل نمای خوب و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، توانسته اولویت بیشتر سازندگان ویلا در شمال باشد. از این رو شرکت انبوه‌سازان آرش با انتخاب بهترین منطقه شمال، زیباکنار، با طراحی یک نقشه بینهایت جامع و کامل، با در نظر گرفتن تمامی آیتم های مشتری پسند و همچنین استفاده از بهترین مصالح در ساخت، یک شهرک ویلایی زیبا و دل‌انگیز را برای فروش ویلاهای دوبلکس با معماری رومی و کلاسیک آماده نموده‌اند که می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که مدنظرتان است، اقدام به خرید ویلا نمایید.

فروش ویلا دوبلکس در شهرک ویلایی زیباکنار

لازم است بدانید این ویلاها در منطقه‌ای قرار گرفته که نزدیک به ساحل و دریا است و هر زمانی که دلتان خواست، می‌توانید در کوتاهترین زمان، خودتان را به ساحل برسانید. منتها اینها تنها ویژگی‌های ویلاهای آرش نیستند، امنیت و حضور نگهبانی 24 ساعته توانسته خیال صاحبان ویلا را در این شهرک همه‌چیز تمام، آسوده کند. فضایی باز و دل‌انگیز در کنار ویووی ممتازی که دارد، جای هیچ شک و شبههای را برایتان باقی نمی‌گذارد.

معرفی ویلاهای دوبلکس مجموعه آرش

دهکده ساحلی آرش با فضایی گسترده و وسیع، شامل ویلاهای دوبلکس با معماری رومی و کلاسیک در کنار ترکیبی از فضای ساحلی و جنگلی، محوطه‌سازی مدرن، نورپردازی، آلاچیق و دیر المان‌های کاربردی و زیبا توانسته به یکی از بزرگترین و برجسته ترین دهکده‌های ساحلی زیباکنار تبدیل شود که بسیار حائز اهمیت بوده است. همچنین جالب است بدانید: شرکت انبوه‌سازان آرش با فراهم کردن شرایط مالی مناسب، امکان خرید ویلاهای دوبلکس در شهرک‌های ویلایی آرش را به مشتریان می‌دهد، از این رو می‌توانید ویلای موردنظر خود را با یک شرایط عالی و استثنائی خرید نمایید.

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام
برای خرید زمین و ویلا نیاز به مشاوره دارید؟

اگر سوالی دارید تیم پشتیبانی ما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب پاسخگوی شما خواهند بود.

×